Play Fresh

Data: 2009-03-25 12:17:31
Autor: gregor
Play Fresh
chmiel199 pisze:
witam,

ty placisz 100 a ja 0 i mam wiecej niz ty w tym roznica :)

gregor

Data: 2009-03-25 11:47:59
Autor: chmiel199
Play Fresh
gregor <gregor@szu.pl> napisał(a):
ty placisz 100 a ja 0 i mam wiecej niz ty w tym roznica :)

Niedlugo na pewno zaczna Ci placic za to ze korzystasz z telefonu.

Data: 2009-03-25 14:43:40
Autor: gregor
Play Fresh
chmiel199 pisze:
gregor <gregor@szu.pl> napisał(a):
ty placisz 100 a ja 0 i mam wiecej niz ty w tym roznica :)

Niedlugo na pewno zaczna Ci placic za to ze korzystasz z telefonu.

placic nie ale mam za darmo oferte i o wiele lepsza, za ktora ty placisz :)

mam za 29 gr / oraz przy pakiecie 5zl / m-c 5gr za minute na stacjo i play a ty ?

gregor

Play Fresh