Play Fresh

Data: 2009-03-25 14:56:09
Autor: Bebe
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqblom$65i$1inews.gazeta.pl...
witam,

Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego. Mam
abonament w plusie, polaczenia do wszystkich (oprocz play) po 43gr brutto, sms
18gr brutto, polaczenia miedzy bliskimi (w ramach konta) 3000 minut za 15 zl
(to koszt wszystkich dla telefonow, wiec w przeliczeniu na sztuke to koszt 4zl
miesiecznie za te 3000min)  telefon Nokia E71, ktory przy abonamencie 91,50zl
brutto kosztuje okolo 100zl brutto.

odpowiem tutaj mimo że dotyczy całego wątku

Chmiel199 bronisz ciekawej teorii ale nie beirzesz pod uwagę tego że nie każdy wydaje miesięcznie 100 zł na rozmowy telefoniczne. Weź sobie ofertę super sieci plus którą reklamujesz tak bardzo i sprawdź ile połączenie będzie kosztowało przy miesięcznych wydatkach na telefon rzędu 20 zł. Oferta fresh jest skierowana do osób które na telefon wydają MAŁO albo nawet BARDZO MAŁO a porónujesz to z ofertą która klienta rocznie kosztuje minimum 1200 zł - bzdura... tych ofert nie można porównywać ze sobą.

Data: 2009-03-25 14:54:25
Autor: chmiel199
Play Fresh
Bebe <ebielsko@gazeta.pl> napisał(a):
Oferta fresh jest skierowana do osób które na telefon wydają MAŁO albo nawet BARDZO MAŁO a porónujesz to z ofertą która klienta rocznie kosztuje minimum 1200 zł - bzdura... tych ofert nie można porównywać ze sobą.

Zgodze sie z Toba. Spojrzalem na sprawe przez pryzmat swojego "przypadku"
dlatego mozliwe ze nie do konca uwzglednilem potrzeby wszystkich uzytkownikow
sieci komorkowej. Bierze sie to z mojego normalnego (czyt. konsumpcyjnego;) )
podejscia do zycia - zakladam ze jesli ktos nie robi 500km miesiecznie
samochodem to ten samochod tak naprawde nie jest mu do niczego potrzebny i
moglby sie bez niego obyc...

Data: 2009-03-25 16:18:58
Autor: Bebe
Play Fresh

Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqdgj1$4q3$1inews.gazeta.pl...
[...]

założenie dośc ryzykowne - skoro masz zatwardzenie i nie musisz do ubikacji codziennie a tylko raz w tygodniu to znaczy że ne potrzebujesz srajtaśmy?? no jak lubisz palcem to ok ... ale normalni ludzie poprostu kupią 1 rolkę a nie całą paczkę bo taniej

Data: 2009-03-26 09:05:32
Autor: J.F.
Play Fresh
On Wed, 25 Mar 2009 14:54:25 +0000 (UTC),  chmiel199 wrote:
[...]

Zalezy. 2*100km taksowka troche kosztuje, jak ktos ma ochote raz na
miesiac rodzine odwiedzic, a komunikacja publiczna nie dopisuje. Albo nawet 30km co tydzien na dacze..

J.

Data: 2009-03-25 15:04:00
Autor: Tomek
Play Fresh
Bebe pisze:

[...]

ja to mam wrażenie że Chmiel199 bierze kasę za reklamę, taki jest bardzo aktywny
az

Data: 2009-03-25 14:50:15
Autor:
Play Fresh
Tomek <ankra@nie.pl> napisał(a):
ja to mam wrażenie że Chmiel199 bierze kasę za reklamę, taki jest bardzo aktywny

Wyrazanie opinii na forum publicznym nie jest moja praca zarobkowa.

Data: 2009-03-25 15:14:55
Autor: Bebe
Play Fresh
Użytkownik "Tomek" <ankra@nie.pl> napisał w wiadomości news:gqddke$fvp$1news3.onet...

ja to mam wrażenie że Chmiel199 bierze kasę za reklamę, taki jest bardzo

może musi target wyrobić w plusie :)

Data: 2009-03-25 16:37:06
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh
In article <gqddke$fvp$1@news3.onet>, Tomek <ankra@nie.pl> wrote:

ja to mam wrażenie że Chmiel199 bierze kasę za reklamę, taki jest bardzo aktywny

A ja mam takie wrazenie czytajac wypowiedzi fanow Play Fresha...

TA

Data: 2009-03-26 07:55:29
Autor: Olgierd
Play Fresh
Dnia Wed, 25 Mar 2009 16:37:06 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

ja to mam wrażenie że Chmiel199 bierze kasę za reklamę, taki jest
bardzo aktywny

A ja mam takie wrazenie czytajac wypowiedzi fanow Play Fresha...

Tak działa każdy zadowolony klient. Podstawowa zasada marketingu: dopieść klienta, a sam będzie cię chwalił.

Nie wiem dlaczego ludziom ma się nie podobać, skoro się podoba?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-26 08:54:02
Autor: J.F.
Play Fresh
In article <gqddke$fvp$1@news3.onet>, Tomek <ankra@nie.pl> wrote:
ja to mam wrażenie że Chmiel199 bierze kasę za reklamę, taki jest bardzo aktywny

A ja mam takie wrazenie czytajac wypowiedzi fanow Play Fresha...

Ciekawe czy wzrost liczby uzytkownikow Play jest w ich interesie :-)

J.

Data: 2009-03-26 16:59:13
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh
In article <o3dms4522f59os8asccitk38p6sdi4fk5l@4ax.com>,
 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote: >In article <gqddke$fvp$1@news3.onet>, Tomek <ankra@nie.pl> wrote:

>A ja mam takie wrazenie czytajac wypowiedzi fanow Play Fresha...

Ciekawe czy wzrost liczby uzytkownikow Play jest w ich interesie :-)

Nie jest.
Ale oni w swym zaslepieniu tego nie widza.
Albo to jednak nie sa fani, tylko podstawieni ludzie, ktorzy dostaja od Playa prowizje od entuzjastycznych postow.

TA

Play Fresh