Play Fresh

Data: 2009-03-26 11:10:32
Autor: J.F.
Play Fresh
Użytkownik "chmiel199" <chmiel199@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqblom$65i$1inews.gazeta.pl...
Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego. Mam
abonament w plusie, polaczenia do wszystkich (oprocz play) po 43gr brutto, sms
18gr brutto, polaczenia miedzy bliskimi (w ramach konta) 3000 minut za 15 zl
(to koszt wszystkich dla telefonow, wiec w przeliczeniu na sztuke to koszt 4zl
miesiecznie za te 3000min)  telefon Nokia E71, ktory przy abonamencie 91,50zl
brutto kosztuje okolo 100zl brutto.

A teraz zajrzyj w dwa ostatnie bilingi i powiedz ile srednio wygadujecie i ile za to placicie.

Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki, wysylanie smsow w
celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic ile mam na
koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych ludzi.

Ale powyzsza oferte dostosowana do siebie tez trzeba bylo wybrac. Przegladac te oferty, porownywac, promocje czytac.
To nie jest zabawa dla doroslych ludzi, powazny czlowiek wpada do najlepszego salonu i prosi o najlepsza oferte, na cene nie patrzy :-P

Dzieci tez mozesz spytac czy jak maja zadzwonic do kolezanek/kolegow to sie zastanawiaja ile to bedzie kosztowac .. no i czy to dobra oferta w ktorej sie czlowiek tak zastanawia ? :-)

Jak wiecej rozmawiasz, to prepaid wcale nie jest uciazliwy.
Smsy same przychodza, jak spadnie ponizej np 100zl, to doladowujesz przy okazji.
Albo korzystasz z podwojnego doladowania, masz pol roku spokoju, nie musisz nawet wyciagow z banku sprawdzac czy rachunki sa dobrze wystawione i czy bedzie z czego zaplacic :-)

Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze polaczenia do niego
sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci. Co z tego ze ja oszczedzam jesli
ktos inny placi ekstra za to by ze mna porozmawiac.

Zawsze mozna sobie powiedziec ze malo place bo madry jestem, a frajerzy niech placa :-)

J.

Play Fresh