Play Fresh 30 - bonus 50% - kiedy?

Data: 2009-03-24 16:04:45
Autor: SDD
Play Fresh 30 - bonus 50% - kiedy?

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:6638167118$20090324153510thezas...

dla taryfy "Play na kartę" w ciągu 24h od momentu zasilenia konta głównego.

To w koncu "Play Na Kartę" czy "Play Fresh 30" ? - bo juz nic z tego nie rozumiem.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-24 16:27:40
Autor: TZ
Play Fresh 30 - bonus 50% - kiedy?
Cześć SDD !

Dnia (wtorek), 2009-03-24 o godz. 16:04:45 SDD sddwytnij@towszechwiedza.pl news:gqasqc$128$1news3.onet
Napisał na temat "Play Fresh 30 - bonus 50% - kiedy?":

dla taryfy "Play na kartę" w ciągu 24h od momentu zasilenia konta głównego.

To w koncu "Play Na Kartę" czy "Play Fresh 30" ? - bo juz nic z tego nie rozumiem.

Co tu rozumieć? 'Play na kartę' czyli pre-paid a nie abo a taryfę jaką mam
to jest to Play Fresh 30. (taki starter kupiłem za 30zł)
Zasilenia dokonałem przy pomocy http://doladowania.playmobile.pl
Potem otrzymałem e-mail, którego główną część zamieściłem.
Teraz wszystko jasne?

--
Hej!

- Sofokles napisał trzy tragedie: Antygonę, Króla Edypa i Elektrownię.-

Play Fresh 30 - bonus 50% - kiedy?