Play Fresh + 300MB internetu na 30 dni po doładowaniu za 30zl

Data: 2011-08-17 23:18:42
Autor: Maciek.
Play Fresh + 300MB internetu na 30 dni po doładowaniu za 30zl
Użytkownik "Norbert" <norkomp@MALPAgmail.com> napisał
O tyle dla mnie to wazne , że wlasnie mam zamiar wypowiedziec abonament i numer przeniesc do prepaid play fresh.
Opcja wydawania 30zł miesiecznie na doladowania mnie odpowiada, malo dzwonie , z netu korzystam sporadycznie wiec nawet po zmianie telefonu na taki z androidem powinienem w tych 300MB sie miescic.

Ja mam zwykłego Fresha, net dla Galaxy S to 200MB (nieważne czy Play czy Plus) za 9 zł/30 dni i ostatnio zostało 30 MB. Jak będzie mało, to za 5 zł masz 100 MB. I tyle... :)

--
M.

Play Fresh + 300MB internetu na 30 dni po doładowaniu za 30zl