Play Fresh 9 i 30?

Data: 2010-09-20 22:59:31
Autor: Irk
Play Fresh 9 i 30?
Mam 2 numery w Play fresh. Jeden jest numerem na kartę od zawsze a
drugi przeszedł z abonamentu (play) po zakończeniu umowy na kartę. Gdy
wchodzę na play 24 to przy pierwszym mam informację: Taryfa- Play
Fresh 9 a przy drugim: Taryfa- Play Fresh 30.
Czy ktoś potrafi wytłumaczyć czym to się różni?

Data: 2010-09-21 08:56:25
Autor: tl
Play Fresh 9 i 30?

Użytkownik "Irk" <jw1066@wp.pl> napisał w wiadomości news:c4271bce-573e-48fd-9016-858dae27f23dg10g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wpisem na P24

Data: 2010-09-21 14:49:27
Autor: Piotr M
Play Fresh 9 i 30?
Dnia 21-09-2010 o 08:56:25 tl <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A ten wpis wziął się od rodzaju wartości karty startowej.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-09-21 14:27:54
Autor: Irk
Play Fresh 9 i 30?
On 21 Wrz, 14:49, "Piotr M" pisze...
> [...]
> Czy ktoś potrafi wytłumaczyć czym to się różni?

> Wpisem na P24

A ten wpis wziął się od rodzaju wartości karty startowej.

Chyba niezupełnie, bo dla numeru w taryfie Play Fresh 9 starter był
kupowany za 5 zł,
a w taryfie Play Fresh 30 jest "goły" numer dopiero co przeniesiony
z abonamentu (karta SIM ta sama) i jeszcze w ogóle nie doładowany.

Play Fresh 9 i 30?