Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Play Fresh Freszcie mnie orżnął na kasie za net :(

Play Fresh Freszcie mnie orżnął na kasie za net :(

Data: 2009-03-26 09:43:28
Autor: Piotr M
Play Fresh Freszcie mnie orżnął na kasie za net :(
Witam :-)

Mam Playa Fresh od początku czyli jakieś 2tyg :-) po Simplusie. Korzystam z neta w komórce bardzo często (gg, rss, mail, jakieś info) Wiadomo że w simplusie to było/jest eldorado z tymi pakietami. Liczyłem że będzie teraz gorzej ale za to lepiej przy rozmowach i sms. Ale że tak gorzej to nie wiedziałem. Wir mi się włączył na saldzie. Patrzę na biling na stronie www. I co? A takie przykładowe stawki: 90KB-0.36zł, 560KB-1.32zł, 380KB-0.96zł, 10KB-0.36zł, 90KB-1.2zł. I oprócz prawidłowego obliczania, mnóstwo takich głupot. Uprzejma pani na hotline po analizie i analizie (a bo w regulaminie jest stawka za Kb a na bilingu jest w KB :-) ) i konsultacji i analizie, freszcie stwierdziła że jest źle :-) Mam nazwisko, nr zlecenia a Oni czas 14dni na to żeby "naprawili". Poprosiłem o wyrównanie kwotowe (+2zł za hotline bo 2x musiałem dzwonić) i nieśmiałym tonem o zadośćuczynienie :-) Co będzie nie wiem. Myślę że przez te 2tyg na lekko 20zł mnie nacieli, nie chce mi się tego wszystkiego liczyć bo naprawdę dużo jest połączeń typu dane.

I co Wy na to? Czy to tylko jednostkowa spawa? Jest szansa że rzetelnie każde połączenie sprawdzą? Oddadzą? A i może dadzą coś jeszcze w ramach przeprosin? A i stres jest, że a nóż coś tam źle teraz liczą i w przyszłości będą. A ciekawe co to w ogóle za błąd i co to za system w tym liczeniu zastosowali.

Freszcie :-)

Pzdr, Piotr M

--


Data: 2009-03-26 18:27:01
Autor: XXX
Play Fresh Freszcie mnie orżnął na kasie za net :(

Witam :-)

Mam Playa Fresh od początku
czyli jakieś 2tyg :-) po Simplusie.
Korzystam z neta w komórce
bardzo często (gg, rss, mail,
jakieś info) Wiadomo że w
simplusie to było/jest eldorado z
tymi pakietami. Liczyłem że
będzie teraz gorzej ale za to
lepiej przy rozmowach i sms. Ale
że tak gorzej to nie wiedziałem.
Wir mi się włączył na saldzie.
Patrzę na biling na stronie www.
I co? A takie przykładowe
stawki: 90KB-0.36zł,
560KB-1.32zł, 380KB-0.96zł,
10KB-0.36zł, 90KB-1.2zł. I oprócz
prawidłowego obliczania,
mnóstwo takich głupot.
Uprzejma pani na hotline po
analizie i analizie (a bo w
regulaminie jest stawka za Kb a
na bilingu jest w KB :-) ) i
konsultacji i analizie, freszcie
stwierdziła że jest źle :-) Mam
nazwisko, nr zlecenia a Oni czas
14dni na to żeby "naprawili".
Poprosiłem o wyrównanie
kwotowe (+2zł za hotline bo 2x
musiałem dzwonić) i nieśmiałym
tonem o zadośćuczynienie :-) Co
będzie nie wiem. Myślę że przez
te 2tyg na lekko 20zł mnie
nacieli, nie chce mi się tego
wszystkiego liczyć bo naprawdę
dużo jest połączeń typu dane.

I co Wy na to? Czy to tylko
jednostkowa spawa? Jest szansa
że rzetelnie każde połączenie
sprawdzą? Oddadzą? A i może
dadzą coś jeszcze w ramach
przeprosin? A i stres jest, że a
nóż coś tam źle teraz liczą i w
przyszłości będą. A ciekawe co
to w ogóle za błąd i co to za
system w tym liczeniu
zastosowali.

Freszcie :-)

Pzdr, Piotr M


Ja na Twoim miejscu , zostawiłbym Simplusa w taryfie Nowy Simplus z pakietami rozliczanymi co do bajta na internet i pakietami minut do Plusa, a Fresha stosowałbym nie do internetu, tylko do wszelakich rozmów poza sieć i pakietowo do Play i stacjonarnych. Jak Simplus zobaczy że ludzie zaczynają tylko korzystać z netu pakietowego w starej taryfie , to może zmądrzeje;)

Data: 2009-04-03 18:48:53
Autor: Adam Piotrowski
Play Fresh Freszcie mnie orżnął na kasie za net :(
Piotr M pisze:
......
I co Wy na to? Czy to tylko jednostkowa spawa?
......

Przeniosłem Orange GO na Fresh i kilka razy już korzystałem z transmisji pakietowej, mi ściąga właściwie. Pakiety do 100 kB za 12 gr (sprawdzałem   na stronie www.moj.playmobile.pl po zalogowaniu),

nie wiem co może być u Ciebie nie tak. Zadzwoń do boku, może da się wyjaśnić...
pzdr
adam


--
-- -- -- -- -- -- -- --
Jak biegać to tylko po fortach
www.fort-bema.pl

Data: 2009-04-03 21:16:04
Autor: Piotr M
Play Fresh Freszcie mnie orżnął na kasie za net :(
Adam Piotrowski napisał(a): 
nie wiem co może być u Ciebie
nie tak. Zadzwoń do boku, może da się wyjaśnić...



Konsultant też nie chciał zdradzić co to za błąd, systemowy i koniec :) Po złożeniu reklamacji i upływie 4 dni roboczych wyrównali mi kwotowo i dołożyli do salda. Na następny dzień po tym, konsultant zadzwonił i przekazał mi właśnie tą informacje. Ogólnie wszystko grzecznie, szybko i rzeczowo. Tak jak trzeba. Nie chcieli nic dać więcej z przeprosinami ;) Ogólnie jestem zadowolony, ale gdybym nie sprawdził, hmm..

Pzdr, Piotr M

--


Play Fresh Freszcie mnie orżnął na kasie za net :(

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona