Play Fresh, Plus GSM i dziwny znaczek R w kwadracie...

Data: 2009-03-29 16:53:59
Autor: SDD
Play Fresh, Plus GSM i dziwny znaczek R w kwadracie...

Użytkownik "Zaneta" <zzzzzata@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqo16e$jf2$1inews.gazeta.pl...
Cześć.
Mam Play Fresh i często zdarza mi się dziwna sytuacja. Na telefonie pokazuje
mi się napis "Plus GSM" poniżej napis "Play" a w prawym górnym rogu literka
"R" w kwadraciku. Coś takiego jest przez kilka godzin a później ten "Plus
GSM" i R w kwadraciku znikają i zostaje sam napis Play. Niezależnie od tego

Jak jest Plus GSM i R to znaczy ze jestes w roamingu i korzystasz z Playa w sieci Plus GSM.
Jak jest sam Play bez znaczka R, to znaczy ze korzystasz z sieci macierzystej Play (nie korzystasz z Plus GSM)

Pozdrawiam
SDD

Play Fresh, Plus GSM i dziwny znaczek R w kwadracie...