Play Fresh i bonus przy przenoszeniu numeru

Data: 2010-10-03 17:00:03
Autor: quasi
Play Fresh i bonus przy przenoszeniu numeru
Witam,
Numer w Play Fresh mam od 2 kwietnia. Na stronie napisali że przy przenoszeniu z innej sieci dają bonus po 20zł na miesiąc przez trzy miesiące.

Ja ten bonus dostaję co miesiąc. Generalnie mało dzwonię i w tej chwili mam na koncie bonusowym ponad 92zł (1. października też dostałem 20zł).

Czy to tak ma być, czy coś im się popsuło w systemie?

Dodam, że do tej pory konto zasilałem tylko raz - 5zł które potrzebowałem na pakiet internetowy.

Data: 2010-10-03 17:04:51
Autor: Piotr M
Play Fresh i bonus przy przenoszeniu numeru
Dnia 03-10-2010 o 17:00:03 quasi <spam@spama.spamem.pogania> napisał(a):

Witam,
Numer w Play Fresh mam od 2 kwietnia. Na stronie napisali że przy  przenoszeniu z innej sieci daj± bonus po 20zł na miesi±c przez trzy  miesi±ce.

Ja ten bonus dostaję co miesi±c. Generalnie mało dzwonię i w tej chwili  mam na koncie bonusowym ponad 92zł (1. paĽdziernika też dostałem 20zł).

Czy to tak ma być, czy co¶ im się popsuło w systemie?

No kiedy¶ to było 3x20zł, teraz to jest jednorazowo 60zł.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-10-03 17:21:36
Autor: SDD
Play Fresh i bonus przy przenoszeniu numeru

Użytkownik "quasi" <spam@spama.spamem.pogania> napisał w wiadomo¶ci news:4ca89a73$0$22812$65785112news.neostrada.pl...
Witam,
Numer w Play Fresh mam od 2 kwietnia. Na stronie napisali że przy przenoszeniu z innej sieci daj± bonus po 20zł na miesi±c przez trzy miesi±ce.

Nic si enei odzywaj, bo wylacza.
Ja "Stan Darmowy" mialem do konca wrzesnia (choc powinien skonczyc sie 10.09) i siedzialem cicho :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-10-03 17:23:24
Autor: SDD
Play Fresh i bonus przy przenoszeniu numeru

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8a722$r71$1news.onet.pl...

Nic si enei odzywaj, bo wylacza.
Ja "Stan Darmowy" mialem do konca wrzesnia (choc powinien skonczyc sie 10.09) i siedzialem cicho :)

Poprawka - jak teraz patrze na billing, to jeszcze 1 pazdziernika mialem "Stan Darmowy" :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-10-04 15:24:28
Autor: dwr
Play Fresh i bonus przy przenoszeniu numeru
W dniu 2010-10-03 17:00, quasi pisze:
Witam,
Numer w Play Fresh mam od 2 kwietnia. Na stronie napisali ĹĽe przy
przenoszeniu z innej sieci dają bonus po 20zł na miesiąc przez trzy
miesiÄ…ce.

[...]

Ciiiii. TeĹĽ tak mam :) Pewnie jakis "ficzer"

Pozdrawiam

Data: 2010-10-04 14:03:19
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 04 Oct 2010 15:24:28 +0200, dwr napisał(a):

Dodam, że do tej pory konto zasilałem tylko raz - 5zł które
potrzebowałem na pakiet internetowy.

Ciiiii. Też tak mam  Pewnie jakis "ficzer"

Tak, to działa ;-) znam jeden taki numer przeniesiony -- też się zbiera i zbiera kasa.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-05 00:22:47
Autor: Piotr M
Dnia 04-10-2010 o 16:03:19 Olgierd <no.email.no.spam@no.problem>  napisał(a):

[...]

Ej przestańcie, nie wierzę Wam ;P

Data: 2010-10-06 17:05:19
Autor: dwr
napisał(a):

[...]

Ja też nie wierzę ;)
Lecz premie przybywaj±...

Data: 2010-10-06 11:02:16
Autor: BearBag
Play Fresh i bonus przy przenoszeniu numeru
mam czwarty miesi±c dodatkowe 20zł czyli już w sumie 80zł. Sam sie
dziwiłem ale teraz widze że to nie tylko u mnie :)

Data: 2010-10-06 20:06:14
Autor: dwr
W dniu 2010-10-06 20:02, BearBag pisze:
mam czwarty miesi±c dodatkowe 20zł czyli już w sumie 80zł. Sam sie
dziwiłem ale teraz widze że to nie tylko u mnie :)

ja mam juz 3 nadmiarowe :)

Play Fresh i bonus przy przenoszeniu numeru