Play Fresh i bonus przy przenoszeniu numeru

Data: 2010-10-03 17:21:36
Autor: SDD
Play Fresh i bonus przy przenoszeniu numeru

Użytkownik "quasi" <spam@spama.spamem.pogania> napisał w wiadomości news:4ca89a73$0$22812$65785112news.neostrada.pl...
Witam,
Numer w Play Fresh mam od 2 kwietnia. Na stronie napisali że przy przenoszeniu z innej sieci dają bonus po 20zł na miesiąc przez trzy miesiące.

Nic si enei odzywaj, bo wylacza.
Ja "Stan Darmowy" mialem do konca wrzesnia (choc powinien skonczyc sie 10.09) i siedzialem cicho :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-10-03 17:23:24
Autor: SDD

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:i8a722$r71$1news.onet.pl...

Nic si enei odzywaj, bo wylacza.
Ja "Stan Darmowy" mialem do konca wrzesnia (choc powinien skonczyc sie 10.09) i siedzialem cicho :)

Poprawka - jak teraz patrze na billing, to jeszcze 1 pazdziernika mialem "Stan Darmowy" :)

Pozdrawiam
SDD

Play Fresh i bonus przy przenoszeniu numeru