Play Fresh - mam ambiwalentne uczucia;)

Data: 2011-04-14 16:48:48
Autor: Tomaszek
Play Fresh - mam ambiwalentne uczucia;)
Sam już nie wiem co myśleć. Niby powinienem być wściekły, ale....

Wczoraj o 1:45 ( Warszawa, ul.Szczęśliwicka ) zdechł Play, nie działały:
- transmisja danych
- kody USSD ( *111# to i tak rzadko działa, ale nie działało nawet sprawdzenie konta *101# )
- połączenia głosowe ( różne komunikaty: połączenie nie może być zrealizowane, pikanie, nawet raz było że nie ma takiego numeru )

Zanim padło, korzystałem z internetu w modemie HSDPA ( pakiet 25 Mb )
Nie sprawdzałem, ale na oko powinien zejść cały lub prawie cały. Na koncie było 1.42zł;) to już sobie odpuściłem, niech jedzie do końca

Podnieśli się o 4:50, sprawdziłem stan konta: nadal 1.42, czyli pewnie wyrobiłem się w pakiecie.

Wracam do domu, sprawdzam i szok: pakiet nieruszony, nadal do wykorzystania 25Mb!

Sprawdzam co jakiś czas na Play24 ( www ) czy nie obcięli, ale nadal siedzi 25Mb. To mi jeszcze na sobotę starczy;)

Ot, taki sobie przykład pozytywnej awarii najgorszej, ale zarazem najtańszej sieci komórkowej w Polsce;)

Data: 2011-04-27 14:29:11
Autor: Ryszard Czarnowski
Play Fresh - mam ambiwalentne uczucia;)
Ot, taki sobie przykład pozytywnej awarii najgorszej, ale zarazem najtańszej sieci komórkowej w Polsce;)
Możesz mi wyjaśnic, dlaczego Twoim zdaniem ta sieć jest najgorsza?
Byłem i w Plusie i w Orange, aktualnie jest w PLAY i nie widzę zadnej róznicy. Kazda z poprzednich miała miejsca o gorszym zasięgu. Póki co w PLAY jest mam zasięg podobny, a w niektórych istotnych dla mnie miejscach nawet lepszy, a rachunki mam 3 razy mniejsze, więc dla mnie jest to sieć najlepsza.

Rycho

Data: 2011-04-27 15:14:33
Autor: jac
Play Fresh - mam ambiwalentne uczucia;)
Witam!!!

Jak dla mnie PLAY też jest "najlepszą" siecią...Rachunki płacę bardzo małe w porownianiu co miałem w ORANGE...Na zasieg nie narzekam chociaż moglby byc czasami lepszy.

Pozdrawiam Jacek

Data: 2011-04-27 16:23:40
Autor: Diabełson
W dniu 2011-04-27 15:14, jac pisze:
[...]

korzystam z Play i czasem rwało mi połączenia, tel zalogowany do BTS Play. Przełączałem ręcznie na Plusa, jednak nie ma poprawy. W sumie polecam bo jest to najtańsza sieć zwłaszcza dla tych, którzy nie rozmawiają zbyt wiele. Zupełnie nie rozumiem, w czym jest lepszy np Orange, argument " bo wszyscy znajomi mają Orange" mnie nie przekonuje :]

Play Fresh - mam ambiwalentne uczucia;)