Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)

Data: 2009-11-14 18:36:43
Autor: Tomaszek
Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)
Korzystam już jakiś czas z Play Fresh i pakietów "Play on line w telefonie" Z tym, że ja korzystam z tego za pomocą modemu HSDPA. Łączę się przez EDGE ( nie ma zasięgu 3G ) I niestety w regulaminie tejże usługi nie ma nic wspomniane o limitowaniu łącza w przesyłaniu danych;) Wykupuje pakiet i wykorzystuję go w dowolny sposób. Niestety, to fikcja. Po pobraniu 30-40 tysięcy pakietów dane przestają się pobierać. Połączenie zamiera, ale nie zrywa. Wyjęcie modemu ( a więc wylogowanie się z sieci ) i ponowne jego włożenie, znów daje mi ok. 40 tysięcy pakietów. I tak w kółko. Oczywiście zanim napisałem ten post przetestowałem modem z innymi kartami. Oczywiście problem nie istnieje. Nie zawsze jest to dokładnie tyle, co pozwala mi się domyślać, że problem jest zależny od obciążenia sieci( między 18-20 nie mogę się połączyć w ogóle ) Ale nie mam złudzeń: coś tak taniego nie może być wysokiej jakości;) Post napisałem ku przestrodze, żeby sobie nie robić nadziei po tej usłudze. Co z tego, że pakiecik 500Mb kosztuje sobie 15zł, jak wykorzystać go bardzo ciężko. Play pewnie liczy na to, że nikt tego w modemie HSDPA nie będzie wykorzystywał, tylko będzie trenował oczy na malutkim ekranie telefonu. W telefonie wykorzystanie pakietu 500 Mb to spora sztuka;)

Ma ktoś takie przygody? Loguję się do BTS-a na Instalatorów w Warszawie.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-14 22:33:07
Autor: sunwick
Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)
tak z innej beczki...
1 pakiet to ile kB? nigdy nie mogę się nijak doliczyć, aninigdzie info
nt. temat znaleźć :)

Data: 2009-11-15 08:10:35
Autor: Tomaszek
sunwick pisze:
tak z innej beczki...
1 pakiet to ile kB? nigdy nie mogę się nijak doliczyć, aninigdzie info
nt. temat znaleźć :)

Podobno 100kb, ale wg. tego też się nie mogę doliczyć. Dziś rano wlazłem na Play 24 i no zdziwka mnie niezła wzięła. Wczoraj miałem 103 Mb do wykorzystania, dziś mam 14Mb;) A wszedłem może na dwie strony www;) Ja po prostu kocham tę sieć. Gdybym miał abonament, to bym chyba z nerwów tynk ze ścian obgryzał;) A tak, tylko Play Fresh;) Tak bezczelnego wała nie widziałem jeszcze;)

Data: 2009-11-15 09:05:44
Autor: Liwiusz
Tomaszek pisze:
sunwick pisze:
[...]

   Skoro 1 pakiet to 100kb, to przerywa Ci po 4mb? Ja korzystam z tej usługi używając jako modemu SE k800i i spokojnie podczas jednej sesji mogę dobić do 50mb. Nie mam zastrzeżeń.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-15 09:35:50
Autor: Tomaszek
Liwiusz pisze:
  Skoro 1 pakiet to 100kb, to przerywa Ci po 4mb? Ja korzystam z tej usługi używając jako modemu SE k800i i spokojnie podczas jednej sesji mogę dobić do 50mb. Nie mam zastrzeżeń.

Ja czasami mogę i 100 Mb pobrać, a czasami zrywa i po 2 Mb.Żadnej widocznej reguły po stronie abonenta. To chyba zależy od obciążenia sieci.

Data: 2009-11-14 22:43:22
Autor: MM
Tomaszek pisze:
[...]

Jak masz Androida to da się wyrobić limit i to na większym ekranie. Jednak to prawda o zamieraniu transferu po pobraniu jakieś określonej ilości danych. Była kiedyś dyskusja na temat modemów Play Huawei e220 i rozwiązaniem była zmiana oprogramowania play do obsługi połączenia internetowego na to producenta.
Ogólnie internet komórkowy to ostateczność, jednak play mógł by przyłożyć się troszkę do stabilności tej usługi. Testowałem ostatnio 2G play do transmisji i tam jest tak samo fatalnie jak rozmowa.
Cena = jakość niestety.

Max

Data: 2009-11-15 08:16:27
Autor: Tomaszek
MM pisze:
Była kiedyś dyskusja na temat modemów Play Huawei e220 i
rozwiązaniem była zmiana oprogramowania play do obsługi połączenia internetowego na to producenta.

Nie instalowałem oprogramowania od Play. Łączę się przez Option Icon 225   z ręcznie skonfigurowanym połączeniem ( tzn. ręcznie wpisany APN )

Ogólnie internet komórkowy to ostateczność, jednak play mógł by przyłożyć się troszkę do stabilności tej usługi.

Używam go tylko w weekendy na ewentualnych wyjazdach. Jakbym go miał na codzień używać, to bym obgryzał ze złości tynk ze ścian.

  Testowałem ostatnio 2G
play do transmisji i tam jest tak samo fatalnie jak rozmowa.

Ja nie mam wyjścia - muszę jechać po 2G. 3G jest tak słabe, że rwie połączenia.

Cena = jakość niestety.

Ano taka jest prawda.

Data: 2009-11-14 22:55:13
Autor: bartekkr
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:hdmpus$251$1news.onet.pl...
oczy na malutkim ekranie telefonu. W telefonie wykorzystanie pakietu 500 Mb to spora sztuka;)

W iPhonie wykorzystuje bez problemu w 30 dni.

Data: 2009-11-14 23:19:07
Autor: PK
Tomaszek pisze:
[...]

Pewnie dlatego, że w usłudze tej *naprawdę* nie ma innych limitów niż te przewidziane regulaminem usługi.

iPhone 3GS - zarówno w telefonie, jak i podpięty do komputera - zero problemów.

Samsung NC10 i wbudowany modem HSPA - zero problemów.

--
Pozdrawiam,
PK.

Data: 2009-11-15 08:12:47
Autor: Tomaszek
PK pisze:
Pewnie dlatego, że w usłudze tej *naprawdę* nie ma innych limitów niż te przewidziane regulaminem usługi.

Uwierz mi, że są. Pociągnij sobie kilka np. empetrójek i spróbuj po tym załadować jakąś stronę;)

iPhone 3GS - zarówno w telefonie, jak i podpięty do komputera - zero problemów.

Samsung NC10 i wbudowany modem HSPA - zero problemów.

Masz szczęście, widocznie w miejscu gdzie się logujesz nie ma zbyt dużego obciążenia sieci. Poza tym ja się loguję na EDGE, a to jeszcze 2G;)

Data: 2009-11-15 09:08:22
Autor: Liwiusz
Tomaszek pisze:

nadziei po tej usłudze. Co z tego, że pakiecik 500Mb kosztuje sobie 15zł, jak wykorzystać go bardzo ciężko. Play pewnie liczy na to, że nikt tego w modemie HSDPA nie będzie wykorzystywał, tylko będzie trenował

   Nie sądzę, aby na to liczył. O ile pakiet 500mb od biedy można wykorzystać w samym telefonie, o tyle już pakiety większe przydatne są tylko przy łączeniu komputera, a nie sądzę, aby play miał przeciw temu jakieś zastrzeżenia.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-15 09:36:43
Autor: Tomaszek
Liwiusz pisze:
[...]

Zastrzeżeń to może i nie ma, ale możliwości technicznych to nie ma na pewno;)

Data: 2009-11-15 11:27:43
Autor: ztomasz
Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)
Ja korzystam z play online i nie zrywa mi polaczen wcale. Pracuje na modemie option 225
--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-12-30 18:03:13
Autor: ztomasz
Tomaszek pisze:
ztomasz pisze:
Ja korzystam z play online i nie zrywa mi polaczen wcale. Pracuje na modemie option 225

2G czy 3G?

3G. Play online nie dziala na 2G.