Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)

Data: 2009-11-14 22:33:07
Autor: sunwick
Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)
tak z innej beczki...
1 pakiet to ile kB? nigdy nie mogę się nijak doliczyć, aninigdzie info
nt. temat znaleĽć :)

Data: 2009-11-15 08:10:35
Autor: Tomaszek
sunwick pisze:
tak z innej beczki...
1 pakiet to ile kB? nigdy nie mogę się nijak doliczyć, aninigdzie info
nt. temat znaleĽć :)

Podobno 100kb, ale wg. tego też się nie mogę doliczyć. Dzi¶ rano wlazłem na Play 24 i no zdziwka mnie niezła wzięła. Wczoraj miałem 103 Mb do wykorzystania, dzi¶ mam 14Mb;) A wszedłem może na dwie strony www;) Ja po prostu kocham tę sieć. Gdybym miał abonament, to bym chyba z nerwów tynk ze ¶cian obgryzał;) A tak, tylko Play Fresh;) Tak bezczelnego wała nie widziałem jeszcze;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z ni± zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-15 09:05:44
Autor: Liwiusz
Tomaszek pisze:
sunwick pisze:
[...]

   Skoro 1 pakiet to 100kb, to przerywa Ci po 4mb? Ja korzystam z tej usługi używaj±c jako modemu SE k800i i spokojnie podczas jednej sesji mogę dobić do 50mb. Nie mam zastrzeżeń.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-15 09:35:50
Autor: Tomaszek
Liwiusz pisze:
  Skoro 1 pakiet to 100kb, to przerywa Ci po 4mb? Ja korzystam z tej usługi używaj±c jako modemu SE k800i i spokojnie podczas jednej sesji mogę dobić do 50mb. Nie mam zastrzeżeń.

Ja czasami mogę i 100 Mb pobrać, a czasami zrywa i po 2 Mb.Żadnej widocznej reguły po stronie abonenta. To chyba zależy od obci±żenia sieci.