Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)

Data: 2009-11-14 22:43:22
Autor: MM
Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)
Tomaszek pisze:
Co z tego, że pakiecik 500Mb kosztuje sobie
15zł, jak wykorzystać go bardzo ciężko. Play pewnie liczy na to, że nikt tego w modemie HSDPA nie będzie wykorzystywał, tylko będzie trenował oczy na malutkim ekranie telefonu. W telefonie wykorzystanie pakietu 500 Mb to spora sztuka;)

Jak masz Androida to da się wyrobić limit i to na większym ekranie. Jednak to prawda o zamieraniu transferu po pobraniu jakieś określonej ilości danych. Była kiedyś dyskusja na temat modemów Play Huawei e220 i rozwiązaniem była zmiana oprogramowania play do obsługi połączenia internetowego na to producenta.
Ogólnie internet komórkowy to ostateczność, jednak play mógł by przyłożyć się troszkę do stabilności tej usługi. Testowałem ostatnio 2G play do transmisji i tam jest tak samo fatalnie jak rozmowa.
Cena = jakość niestety.

Max

Data: 2009-11-15 08:16:27
Autor: Tomaszek
MM pisze:
Była kiedyś dyskusja na temat modemów Play Huawei e220 i
rozwiązaniem była zmiana oprogramowania play do obsługi połączenia internetowego na to producenta.

Nie instalowałem oprogramowania od Play. Łączę się przez Option Icon 225   z ręcznie skonfigurowanym połączeniem ( tzn. ręcznie wpisany APN )

Ogólnie internet komórkowy to ostateczność, jednak play mógł by przyłożyć się troszkę do stabilności tej usługi.

Używam go tylko w weekendy na ewentualnych wyjazdach. Jakbym go miał na codzień używać, to bym obgryzał ze złości tynk ze ścian.

  Testowałem ostatnio 2G
play do transmisji i tam jest tak samo fatalnie jak rozmowa.

Ja nie mam wyjścia - muszę jechać po 2G. 3G jest tak słabe, że rwie połączenia.

Cena = jakość niestety.

Ano taka jest prawda.

| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)