Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)

Data: 2009-11-14 23:19:07
Autor: PK
Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)
Tomaszek pisze:
Korzystam już jakiś czas z Play Fresh i pakietów "Play on line w telefonie" Z tym, że ja korzystam z tego za pomocą modemu HSDPA. Łączę się przez EDGE ( nie ma zasięgu 3G ) I niestety w regulaminie tejże usługi nie ma nic wspomniane o limitowaniu łącza w przesyłaniu danych;)

Pewnie dlatego, że w usłudze tej *naprawdę* nie ma innych limitów niż te przewidziane regulaminem usługi.

iPhone 3GS - zarówno w telefonie, jak i podpięty do komputera - zero problemów.

Samsung NC10 i wbudowany modem HSPA - zero problemów.

--
Pozdrawiam,
PK.

Data: 2009-11-15 08:12:47
Autor: Tomaszek
PK pisze:
Pewnie dlatego, że w usłudze tej *naprawdę* nie ma innych limitów niż te przewidziane regulaminem usługi.

Uwierz mi, że są. Pociągnij sobie kilka np. empetrójek i spróbuj po tym załadować jakąś stronę;)

iPhone 3GS - zarówno w telefonie, jak i podpięty do komputera - zero problemów.

Samsung NC10 i wbudowany modem HSPA - zero problemów.

Masz szczęście, widocznie w miejscu gdzie się logujesz nie ma zbyt dużego obciążenia sieci. Poza tym ja się loguję na EDGE, a to jeszcze 2G;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)