Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)

Data: 2009-11-15 09:08:22
Autor: Liwiusz
Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)
Tomaszek pisze:

nadziei po tej usłudze. Co z tego, że pakiecik 500Mb kosztuje sobie 15zł, jak wykorzystać go bardzo ciężko. Play pewnie liczy na to, że nikt tego w modemie HSDPA nie będzie wykorzystywał, tylko będzie trenował

   Nie sądzę, aby na to liczył. O ile pakiet 500mb od biedy można wykorzystać w samym telefonie, o tyle już pakiety większe przydatne są tylko przy łączeniu komputera, a nie sądzę, aby play miał przeciw temu jakieś zastrzeżenia.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-15 09:36:43
Autor: Tomaszek
Liwiusz pisze:
[...]

Zastrzeżeń to może i nie ma, ale możliwości technicznych to nie ma na pewno;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)