Play Fresh - raz na rok zasilanie?

Data: 2009-10-02 11:18:16
Autor: Kedrun
Play Fresh - raz na rok zasilanie?
Zastanawiam sie nad zakupem tel. na karte.

Rzadko dzwonie. To do mnie czesciej dzwonia.
I teraz moje pytanie czy to prawda ze w Play Fresh jest taryfa, ze wystarczy zasilic tel. raz na 12 miesiecy jakas kwota i znowu numer tel. jest wazny rok? A moze sa jakies sztuczki?

Pytam bo w taktak i innych popach trzeba co jakis czas zasilac i pamietac o tym.

Data: 2009-10-02 11:19:11
Autor: Glexu
[...]

Prawda, minimum 5pln/rok i numer aktywny non stop.

Data: 2009-10-02 14:06:35
Autor: Uzytkownik

http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/index.html - ka¿de do³adowanie od 5 z³ przed³u¿a wa¿no¶æ o ca³e 12 miesiêcy :-)

Data: 2009-10-02 14:27:34
Autor: SDD
Play Fresh - raz na rok zasilanie?

U¿ytkownik "Uzytkownik" <brak@adresu.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ha4qc7$4k2$2newsread2.aster.pl...

http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/index.html - ka¿de do³adowanie od 5 z³ przed³u¿a wa¿no¶æ o ca³e 12 miesiêcy :-)

Zle to ujales. Powoduje przesuniecie okresu waznosci do momentu 12 miesiecy po zasileniu. Jesli dzis zasile za 5 zl to przedluzy mi o rok, ale jesli jutro ponownei zasile, to przedluzy tylko o 1 dzien w stosunku do tego, co bylo przedluzone dzisiaj :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-02 14:09:35
Autor: MaREK
Kedrun pisze:
[...]

Jest wa¿ny przez rok na wychodz±ce, a przychodz±ce jeszcze d³u¿ej :)

--
Pozdrawiam Marek
http://czytopiatek.pl

Data: 2009-10-02 14:26:42
Autor: jijomo
Kedrun pisze:

[...]

Tak, ale zwroc uwage, ze dzwoniacy spoza Play beda mieli do Ciebie znacznie drozej niz gdybys byl w innej sieci.

pzdr. jijomo

Data: 2009-10-02 12:27:27
Autor: Olgierd
Play Fresh - raz na rok zasilanie?
Dnia Fri, 02 Oct 2009 14:26:42 +0200, jijomo napisa³(a):

Pytam bo w taktak i innych popach trzeba co jakis czas zasilac i
pamietac o tym.

Tak, ale zwroc uwage, ze dzwoniacy spoza Play beda mieli do Ciebie
znacznie drozej niz gdybys byl w innej sieci.

A tak¿e na to, ¿e nawet Pleja trzeba co jaki¶ czas zasilaæ -- i pamiêtaæ o tym ;)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-02 14:36:30
Autor: SDD
Play Fresh - raz na rok zasilanie?

U¿ytkownik "jijomo" <lost2usun@usun.op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ha4rhu$qb8$1inews.gazeta.pl...

Tak, ale zwroc uwage, ze dzwoniacy spoza Play beda mieli do Ciebie znacznie drozej niz gdybys byl w innej sieci.

No i na to, ze dzwoniacy z Playa i korzystajacy z pakietow beda mieli znacznie taniej - nawet 5 groszy za minute :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-02 15:22:36
Autor: qwerty
Użytkownik "jijomo" <lost2usun@usun.op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ha4rhu$qb8$1@inews.gazeta.pl...
Tak, ale zwroc uwage, ze dzwoniacy spoza Play beda mieli do Ciebie znacznie drozej niz gdybys byl w innej sieci.

Co go to obchodzi?

Data: 2009-10-02 15:25:28
Autor: spiderpl
W dniu 02-10-2009 14:26, jijomo pisze:

Kedrun pisze:

[...]

Na to chyba zwracają uwagę pryszczate małolaty, które nie mają kasy. Poważni ludzie nie zwracają uwagi na takie pierdoły.

Tom

Data: 2009-10-02 15:58:54
Autor: Szopa
spiderpl pisze:

Na to chyba zwracają uwagę pryszczate małolaty, które nie mają kasy. Poważni ludzie nie zwracają uwagi na takie pierdoły.

Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz, wystarczy spojrzeć na analizy ruchu przychodzącego dla Playa i pozostałych opów ...

Ale to też można "obejść". Wystarczy przenieść numer z innej sieci, zazwyczaj mija trochę czasu zanim ludzie orientują się, że dzwonią na numer obsługiwany przez P4.

--
Ten Szop

Data: 2009-10-02 16:07:28
Autor: spiderpl
W dniu 02-10-2009 15:58, Szopa pisze:

spiderpl pisze:

[...]

Prawda jest taka, że cena do play powinna wynosić teraz ok. 59gr a że operatorzy dalej okradają nieświadomych klientów to jest inna sprawa

Data: 2009-10-02 19:10:00
Autor: qwerty
Użytkownik "Szopa" <szopa@nie.podam.spamerom.adresu.br> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ha50uu$gcd$1@pippin.nask.net.pl...
Ale to też można "obejść". Wystarczy przenieść numer z innej sieci, zazwyczaj mija trochę czasu zanim ludzie orientują się, że dzwonią na numer obsługiwany przez P4.

Bo się dają orżnąć operatorowi. Jak komuś jest zbyt drogo niech też przejdzie do playa.

Data: 2009-10-05 10:38:22
Autor: BaX
Play Fresh - raz na rok zasilanie?

Na to chyba zwracaj± uwagê pryszczate ma³olaty, które nie maj± kasy.
Powa¿ni ludzie nie zwracaj± uwagi na takie pierdo³y.

Nawet nie wiesz jak bardzo siê mylisz, wystarczy spojrzeæ na analizy ruchu przychodz±cego dla Playa i pozosta³ych opów ...

Zapewniem Ciê, ¿e normalni ludzie nie maj± takich problemów ¿eby nei dzwoniæ do kogo¶ bo on ma play

Data: 2009-10-04 22:40:48
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "spiderpl" <srqafd@jadamspam.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Na to chyba zwracają uwagę pryszczate małolaty, które nie mają kasy.
Poważni ludzie nie zwracają uwagi na takie pierdoły.

Powazni ludzie dla tego sa powazni i maja pieniadze ze wlasnie zwracaja
uwage na pierdoly, ktore wymagaja od nich marnowania wlasnej kasy :)

Pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-02 23:12:25
Autor: >>Galeo
jijomo pisze:
Kedrun pisze:

[...]

co znaczy znaczaco drozej ? Jesli ktos musi to i tak zadzwoni. Nie patrzac czy za xxx zlotych bedzie rozzmawial 5 czy tylko 3,5 minuty

Data: 2009-10-07 14:48:47
Autor: Toworek
jijomo pisze:
Kedrun pisze:

[...]

i na to ze za odbieranie rozmów bêdziesz dostawaæ minuty które mo¿na wykorzystaæ na po³±czenia do wszystkich sieci (1 min otrzymujesz za odebranie 2 min rozmowy).

Data: 2009-10-02 18:19:32
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh - raz na rok zasilanie?
In article <ha4glb$jk4$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "Kedrun" <Rumiren@wp.pl> wrote:

[...]

He, he.
Sprzedaj ten tekst Dzalowi Marketingu Playa...

TA

Play Fresh - raz na rok zasilanie?