Play Fresh - raz na rok zasilanie?

Data: 2009-10-02 18:19:32
Autor: Titus Atomicus
Play Fresh - raz na rok zasilanie?
In article <ha4glb$jk4$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "Kedrun" <Rumiren@wp.pl> wrote:

Zastanawiam sie nad zakupem tel. na karte.

Rzadko dzwonie. To do mnie czesciej dzwonia.
I teraz moje pytanie czy to prawda ze w Play Fresh jest taryfa, ze wystarczy zasilic tel. raz na 12 miesiecy jakas kwota i znowu numer tel. jest wazny rok? A moze sa jakies sztuczki?

Pytam bo w taktak i innych popach trzeba co jakis czas zasilac i pamietac o tym.

He, he.
Sprzedaj ten tekst Dzalowi Marketingu Playa...

TA

Play Fresh - raz na rok zasilanie?