Data: 2010-08-27 11:46:12 | |
Autor: adresss | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
Czesc,
zasililem konto (kasa weszla), aktywowalem pakiet kodem (tym co zwykle) 100[200] minut za 5 zl a minuty do Play i stacjonarne sie nie pojawily. Kiedys pare razy bylo OK, tym razem nie. Zlozylem wiec reklamacje via WWW i opisalem sprawe.....a w odpowiedzi dostalem, ze sie zajma moja reklamacja - ale MUSZE sie zarejestrowac powoluja sie na regulamin http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swiadczenia_uslug_telekomunikacyjnych_dla_uzytkownikow.pdf paragraf 9.3 - dla uzytkownikow zarejestrowanych Jest to nagmina praktyka? Przeciez po to zorganizowali sie elektorniczna obsluge i zezwolili na nierejestrowanie sie uzytkownikow (do dzwonienia), to dlaczego nikt sie nie chce zajac reklamacja bez rejestracji? Reklamacja nie dotyczy mnie jako czlowieka, tylko jakiegos p........ numeru telefonu, a kontakt z czlowiekiem, ktory uzywa tego numeru jest przez p........ system elektroniczny (WWW). To co jeszcze potrzeba? Macie z tym czyms podobne doswiadczenia? A moze macie jakies pismo, ktory mogloby ich "wyprostowac"? -- ThinkXtra |
|
Data: 2010-08-27 11:58:49 | |
Autor: Liwiusz | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
adresss@poczta.pl pisze:
Macie z tym czyms podobne doswiadczenia? A moze macie jakies pismo, RozporzÄ dzenie okreĹla, Ĺźe reklamacja powinna zawieraÄ dane uĹźytkownika. Nie ma uĹźytkownika, nie ma reklamacji. -- Liwiusz |
|
Data: 2010-08-27 11:59:05 | |
Autor: SDD | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:9o1f76pkh70dq6sr226sdffsl2rmk72mot4ax.com... Macie z tym czyms podobne doswiadczenia? A moze macie jakies pismo, No tak. Ale pismo moze wystosowac tylko czlowiek, nie jakis p... numer. Podobnie w sadzie tez nie bedzie pozywal P4 p.... numer, tylko czlowiek. A skad P4 ma wiedziec, jaki czlowiek uzywa tego p.... numeru? Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2010-08-27 14:50:05 | |
Autor: J.F. | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
On Fri, 27 Aug 2010 11:59:05 +0200, SDD wrote:
Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci Tym niemniej do zalatwienia wiekszosci reklamacji czlowiek i/lub jego dane osobowe wcale nie sa potrzebne. J. |
|
Data: 2010-08-27 22:56:14 | |
Autor: Maciej Muran | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal
Tym niemniej do zalatwienia wiekszosci reklamacji czlowiek i/lub jego Alez oczywiscie. Do zalatwienia _wiekszosci spraw, problemów, itp.,itd._ nie jest potrzebna *biurokracja*. P4, tak samo jak kazdy inny operator to struktura korporacyjna. Albo za chwile bedzie a na razie tylko powoli zaciskaja zwieracze. Jak ustalili na poczatku tak ma byc i ch**. Pplkomtel tez ma swoje widzimisie - OIDP chec nieotrzymywania sms-ów reklamowych na numer *abonamentowy* nalezalo zglaszac *listem najlepiej poleconym*. Byc moze za jakis czas sie zreflektuja i poluzuja procedury (co moze potrwac kilka lat) ale i tu widac czarne chmury na horyzoncie - terrorysci, to przeciez dla naszego bezpieczenstwa, itd. Przy czym dla mnie koniecznosc rejestracji w przypadku reklamacji jest logiczna i nie budzi sprzeciwu. A jesli ktos w dalszym ciagu nie rozumie, to zawsze moze zmienic operatora, na zasadzie dobrowolnosci zawierania umów, prawda Liwiusz? Co i ja niedawno uczynilem z Polkomtelem wlasnie po tym, gdy kazali mi napisac snajla majla ;) M. |
|
Data: 2010-08-27 23:35:26 | |
Autor: J.F. | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
On Fri, 27 Aug 2010 22:56:14 +0200, Maciej Muran wrote:
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal No, maja wsparcie ze strony ministra, ktory wymaga, i znow ministra czy ustawy, ktory nakazuje im pisemna odpowiedz itp. Przy czym dla mnie koniecznosc rejestracji w przypadku reklamacji jest logiczna i nie budzi sprzeciwu. W wiekszosci przypadkow zupelnie nie rozumiem po co. Mowie ze np ciagle pobieraja za pakiet ktory wylaczylem, to oni zwracaja co nieslusznie pobrali, dzwonia, przepraszaja, pytaja czy jestem zadowolony i koniec procedury .. A jesli ktos w dalszym ciagu nie rozumie, to zawsze moze zmienic operatora, na zasadzie dobrowolnosci zawierania umów, prawda Liwiusz? Co i ja niedawno uczynilem z Polkomtelem wlasnie po tym, gdy kazali mi napisac snajla majla ;) Ale nowy tez ci kaze wypisywac. I jeszcze zeby przeniesc numer znow trzeba sie rejestrowac .. J. |
|
Data: 2010-08-28 00:52:43 | |
Autor: Maciej Muran | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał
W wiekszosci przypadkow zupelnie nie rozumiem po co. Zostań posłem, to momentalnie zrozumiesz po co ;) A na poważnie, to spróbuj pracy w helpdesku. Jeśli nie narzucisz użytkownikom procedur (tu: rejestracji numeru), to po prostu pojęcie "pożar w burdelu" zacznie obowiązywać na Twoim biurku w trybie 365/24/7. Nie dasz sobie rady. Po prostu. Wyobrażasz sobie, że co minutę odbierasz połączenie "ku**a, co z tym poj****m pakietem za 0,50 zł, który sobie KUPIŁEM a mi nie działa!!!"? Tak, do niedawna też byłem zdania, że jeżeli płacę to wymagam. Ale umówmy się, że aby np. oddać pieniądze za niezrealizowaną usługę, Operator (czyli firma płacąca podatki i podlegająca kontrolom podatkowym) po prostu MUSI wykazać komu, za co, kiedy, komu, komu, komu... Uważam, że lepiej jest podać operatorowi dane *do korespondencji* w celu załatwienia sprawy kilku/nastu/dziesięciu złotych niż doczekać czasów, gdy bez odcisku palca nic nie załatwisz. Innymi słowy - jeśli nie masz nic do ukrycia, to czemu coś ukrywać? Adres do korespondencji, pod którym bywasz raz w roku? Jeśli ONI zechcą Cię znaleźć i pognębić to zrobią to, choćbyś korzystał z aparatu skonstruowanym przez siebie, z wymyślonym przez siebie IMEI, karty nierejestrowanej u operatora działającego gdziekolwiek na Ziemi. Zrobią to. IMHO problem leży w naszej (społecznej) psychice ciemiężonej przez kilkadziesiąt lat. Nie pochwalam "permanentnej inwigilacji" a'la Google, urzędy państwowe ale... Gdyby nie logowanie ruchu userów w Sieci nigdy bym nie odzyskał kilku stów, na które kiedyś dałem się przekręcić. No to korzystam z Androida i mam w d*, czy ktoś patrzy, czy nie. Niech się wstydzi ten kto widzi :) M. |
|
Data: 2010-08-28 12:20:58 | |
Autor: J.F. | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
On Sat, 28 Aug 2010 00:52:43 +0200, Maciej Muran wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał A na poważnie, to spróbuj pracy w helpdesku. Jeśli nie narzucisz użytkownikom procedur (tu: rejestracji numeru), to po prostu pojęcie "pożar w burdelu" zacznie obowiązywać na Twoim biurku w trybie 365/24/7. Nie dasz sobie rady. Po prostu. No i co ? Klient trzy razy przeklnie, zarejestruje sie, i bedzie dalej dzwonil co minute :-) Tak, do niedawna też byłem zdania, że jeżeli płacę to wymagam. Ale umówmy się, że aby np. oddać pieniądze za niezrealizowaną usługę, Operator (czyli firma płacąca podatki i podlegająca kontrolom podatkowym) po prostu MUSI wykazać komu, za co, kiedy, komu, komu, komu... Przeciez to nie musi byc w pieniadzu [bankowym]. Cofnie na "konto" numeru prepaid. Urzedu Skarbowego nawet to nie zainteresuje. Uważam, że lepiej jest podać operatorowi dane *do korespondencji* w celu załatwienia sprawy kilku/nastu/dziesięciu złotych niż doczekać czasów, gdy bez odcisku palca nic nie załatwisz. Innymi słowy - jeśli nie masz nic do ukrycia, to czemu coś ukrywać? Ale po co w tak prostej sprawie ? Pomylili sie, to niech skoryguja, a nie jakies pisma, odpowiedzi, cala biurokracja. Oraz w imie, k*, zasad - skoro kupowac karty i dzwonic mozna bylo bez rejestracji, to czemu do zgloszenia bledu jest cos wiecej potrzebne ? J. |
|
Data: 2010-08-28 17:37:41 | |
Autor: adresss | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
On Sat, 28 Aug 2010 12:20:58 +0200, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Ale po co w tak prostej sprawie ? Pomylili sie, to niech skoryguja, a wlasnie takie jest moje zdanie! A moze operatorowi przyjdzie do glowy taki myk, ze jak user zasili kwota np. 50-100 i...."przez specjalny przypadek" nie wejdzie, na konto kas, to wymagajac rejestracji przy reklamacji, uzupelni sobie dane userow? Wystarczy zrobic taki przypadek, dla wszystkich nierazejstrowanych SIMow....i ludziska biegna sie rejestrowac! -- ThinkXtra |
|
Data: 2010-08-29 23:16:06 | |
Autor: Arek | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
J.F. napisał(a) w wiadomości: ...
Popieram. Kupiłem w sklepiku konserwę (nie puszka z blachy ale "miękka" metalizowana). W domku zauważyłem wgniecenie-zadrapanie-rysa podejrzana. Otwieram - penicylinka... Po 20 minutach w sklepiku przeprosili (paragonu nie musiałem pokazywać). No i wcale się nie rejestrowałem, ani przy kupnie, ani przy reklamacji (blisko ale b. żadko zaglądam - z widzenia dobrze mnie nie znają). Skanu dowodu osobistego też nie chcieli... Dziwne, nie? Arek |
|
Data: 2010-08-29 23:26:06 | |
Autor: Piotr M | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
Dnia 29-08-2010 o 23:16:06 Arek <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał(a):
J.F. napisał(a) w wiadomości: ... Pewnie że nie dziwne. Nie dziwne dla tych co rozróżniają miejsca z procedurami i standardami, oraz takie gdzie ich nie ma np w cale. Zawsze są i będa sklepiki osiedlowe i duże molochy i to tez nie jest dziwne. Wisi w powietrzu jakaś paranoja obecnych czasów, min w danych osobowych i w anonimowości.. -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2010-08-30 08:13:17 | |
Autor: J.F. | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
On Sun, 29 Aug 2010 23:26:06 +0200, Piotr M wrote:
Kupiłem w sklepiku konserwę (nie puszka z blachy ale "miękka" Nie nie Piotrze - tak wlasnie powinno byc - kupiles bubel, odnosisz, okazujesz paragon, dostajesz dobry towar lub pieniadze i zegnacie sie wzajemnie serdecznie. Paranoja to jest jak w prostej sprawie trzeba wypelnic wniosek reklamacyjny, napisac tysiaczne szczegoly, prosic o potwierdzenie na kopii i czekac dwa tygodnie na odpowiedz. J. |
|
Data: 2010-08-30 09:09:53 | |
Autor: Piotr M | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
Dnia 30-08-2010 o 08:13:17 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
On Sun, 29 Aug 2010 23:26:06 +0200, Piotr M wrote: No racja - bo to jest podwójna paranoja, pierwsza dążąca do całkowitej anonimowości obywatela i zagrożeń wynikających z poznania drugiego człowieka i tego jak się nazywa i gdzie mieszka, a druga to ta o której piszesz kiedy procedurą jest przerost biurokracji w przypadku prostej sprawy. Wszystko ma swoją przyczynę i cel, co nie znaczy że to nie idzie w kierunku paranoi. -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2010-08-28 17:32:45 | |
Autor: adressss | |
Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych | |
On Sat, 28 Aug 2010 00:52:43 +0200, "Maciej Muran" <mmuran@gmail.com>
wrote: Uważam, że lepiej jest podać operatorowi dane *do korespondencji* w celu załatwienia sprawy kilku/nastu/dziesięciu złotych niż doczekać ale ja chcialem podac adres do korespondencji, ale pani twierdzi, ze musze "zapi....." 20km, z dowodem i PUKiem aby sie zarejestrowac. Ja tylko chcialem, aby wlaczyli to co mialo byc wlaczone a nie zostalo wlaczone - Play pakiet 100 minut za 5 zl (bo byla promocja 100+100) a bylo to do 24.08. Poza tym w systemie play24 nie ma opcji na podanie swoich danych (do korespondencji) a zapier......40 km nie bede. -- ThinkXtra |