Play Fresh się psuje

Data: 2009-12-09 10:23:50
Autor: Maciej Muran
Play Fresh się psuje
Bry,

niby nic nowego [?] nie mam do powiedzenia ale...

- Pakiety Play Online w telefonie.
Regulamin usługi wyraźnie informuje, że stan środków pakietu można
sprawdzić za pomocą *111#. Pomijając fakt, że dotarcie do
odpowiedniego miejsca w menu nie jest łatwe (żądanie nie może zostać
spełnione) to w końcu otrzymujemy info o treści "Pakiet jest aktywny"..
Do niedawna jeszcze można było się dowiedzieć o dacie ważności takiego
pakietu. Dziś jest to niemożliwe. I naturalnie pomijam tutaj opcje w
Play24 gdzie widoczna jest tylko ilość pozostałych MB. Terminu
ważności pakietu nigdy tu nie było.
Aby nie było, że tylko narzekam ;) o termin ważności dowiedziałem się
pod nr *500 a Pani posapując z lekka do mikrofonu zapisała zgłoszenie
z opisem błędu. Oczywiście nikt jej nie informował o jakichkolwiek
zmianach. Oczywiście mają się ze mną skontaktować w sprawie tego błędu
- nie wiem tylko po co? :P

O chwilowych wyłączeniach 2G (tam gdzie jest jeszcze 3G) nie będę
głośno mówił, bo może to być wina mojego aparatu ale zrywanie połączeń
(2G i 3G) należy uznać już niestety prawie za normę w Warszawie.

Pozdrawiam,
Maciek.

Data: 2009-12-09 19:27:19
Autor: Liwiusz
Play Fresh się psuje
Maciej Muran pisze:
[...]

   Ja ostatnio składałem reklamację przez telefon (nadal nie dochodzą SMSy za granicę - konkretnie do Szwecji). Prosiłem też o zwrot 1zł za połączenie z konsultantem. Kutwiarski Play wolał wydać 3,75zł+koszty na wysłanie mi odmownej odpowiedzi listem poleconym, niż zwrócić 1zł za połączenie z konsultantem :)

--
Liwiusz

Data: 2009-12-09 19:31:30
Autor: Liwiusz
Play Fresh się psuje
Maciej Muran pisze:

Play24 gdzie widoczna jest tylko ilość pozostałych MB. Terminu
ważności pakietu nigdy tu nie było.

Jak przez telefon połączysz się ze stroną wap ze swoim kontem, to zobaczysz termin ważności pakietu megabajtów.

--
Liwiusz

Data: 2009-12-09 10:42:52
Autor: Maciej Muran
Play Fresh się psuje
On 9 Gru, 19:31, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Maciej Muran pisze:

> Play24 gdzie widoczna jest tylko ilość pozostałych MB. Terminu
> ważności pakietu nigdy tu nie było.

Jak przez telefon połączysz się ze stroną wap ze swoim kontem, to
zobaczysz termin ważności pakietu megabajtów.

Dzięki, działa :)
Trochę się to marne rozwiązanie, gdy zwykłego Fresha użytkuje się w
modemie ale w sumie od modemu to jest Play Online a nie PO w
telefonie.
Co nie zmienia mojej opinii o pogarszającej się jakości kontroli usług
i połączeń głosowych.

M.

Data: 2009-12-10 18:53:26
Autor: r.
Play Fresh się psuje
Maciej Muran pisze:

O chwilowych wyłączeniach 2G (tam gdzie jest jeszcze 3G) nie będę
głośno mówił, bo może to być wina mojego aparatu ale zrywanie połączeń
(2G i 3G) należy uznać już niestety prawie za normę w Warszawie.

To fakt, tuż przed wakacjami było kiepsko na 2G. Teraz jest już ok, czego nie mogę powiedzieć o erze w Łodzi, gdzie często zrywa a handovery w czasie jazdy po mieście to padaka.

pozdrawiam
r.

Play Fresh się psuje