Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Play Fresh się psuje

Play Fresh się psuje

Data: 2009-12-09 19:27:19
Autor: Liwiusz
Play Fresh się psuje
Maciej Muran pisze:
Bry,

niby nic nowego [?] nie mam do powiedzenia ale...

- Pakiety Play Online w telefonie.
Regulamin usługi wyraźnie informuje, że stan środków pakietu można
sprawdzić za pomocą *111#. Pomijając fakt, że dotarcie do
odpowiedniego miejsca w menu nie jest łatwe (żądanie nie może zostać
spełnione) to w końcu otrzymujemy info o treści "Pakiet jest aktywny".
Do niedawna jeszcze można było się dowiedzieć o dacie ważności takiego
pakietu. Dziś jest to niemożliwe. I naturalnie pomijam tutaj opcje w
Play24 gdzie widoczna jest tylko ilość pozostałych MB. Terminu
ważności pakietu nigdy tu nie było.
Aby nie było, że tylko narzekam ;) o termin ważności dowiedziałem się
pod nr *500 a Pani posapując z lekka do mikrofonu zapisała zgłoszenie
z opisem błędu. Oczywiście nikt jej nie informował o jakichkolwiek
zmianach. Oczywiście mają się ze mną skontaktować w sprawie tego błędu
- nie wiem tylko po co? :P

O chwilowych wyłączeniach 2G (tam gdzie jest jeszcze 3G) nie będę
głośno mówił, bo może to być wina mojego aparatu ale zrywanie połączeń
(2G i 3G) należy uznać już niestety prawie za normę w Warszawie.


   Ja ostatnio składałem reklamację przez telefon (nadal nie dochodzą SMSy za granicę - konkretnie do Szwecji). Prosiłem też o zwrot 1zł za połączenie z konsultantem. Kutwiarski Play wolał wydać 3,75zł+koszty na wysłanie mi odmownej odpowiedzi listem poleconym, niż zwrócić 1zł za połączenie z konsultantem :)

--
Liwiusz

Play Fresh się psuje

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona