Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa

Data: 2009-03-30 12:24:36
Autor: silesiac
Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> napisał w wiadomości news:gqpmml$hd0$1inews.gazeta.pl...
Witam,
i po konsultacji telefonicznej stwierdziło, że "minuty przepadają,
bo w Play zawsze przepadają". I

Heh, skąd ja to znam... właśnie dlatego rok temu opuściłem fioletowych... jak będziesz z BOK rozmawiał to nie zdziw się kolejnymi cielątkami, które posługują się takim właśnie poziomem argumentacji (w sumie to i tak nieźle...w porównaniu z kompletnym bezładem, który miałem nieszczęście obserwować...).
pozdr
sil.

Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa