Play Fresh5 Stan Darmowy, problem ma³y

Data: 2010-04-05 10:31:45
Autor: SDD
Play Fresh5 Stan Darmowy, problem ma³y

U¿ytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpc6q5$j6g$1atlantis.news.neostrada.pl...

niedawno kupi³em starter chc±c wykorzystaæ stan darmowy, ale, po do³adowaniu za 10pln, twardo dostaje smsa, ¿e mam sprobowaæ gdy moje konto bêdzie aktywne. Na play24 w us³ugach równie¿ mam informacjê, ¿e mam zablokowane rozmowy wychodz±ce. Moge dzwoniæ i wysy³aæ SMS, o co chodzi? :)

Nie mialem podobnej sytuacji - a tak wogole, to po co zaladowywales za 10 zl?
Trzeba bylo normalnie aktywowaz karte wkladajac ja do telefonu, a nastepnie aktywowac przede wszystkim program doladowan za 1 zl (tyle jest nawet na najtanszych kartach za 5 zl) oraz Stan Darmowy, skoro Ci na nim zalezy, a po poprawnej aktywacji tych dwu uslug doladowac za 30 zl inkasujac i "uprawomocnienei sie" Stanu Darmowego" i 30 minut na stacjonarne. Jesli nei zadzialalo, to dzwonic do biura obslugi lub zglosic przez www

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-04-05 13:22:07
Autor: Nex@pl
W dniu 2010-04-05 10:31, SDD pisze:

Nie mialem podobnej sytuacji - a tak wogole, to po co zaladowywales za 10
zl?

Jak pisa³em, w mbank za mniej nie mog³em.

[...]

M±dry polak po... ;) Akurat te startowe 5pln zu¿y³em nie chc±co zanim wpad³em na pomys³ ze stanem darmowym. St±d do³adowanie za 10z³ i próba uaktywnienia. Jak widaæ system jakiego¶ psikusa mi robi, zg³oszone na www, dam znaæ jak siê rozwinie.

Pozdrawiam
SDD

Play Fresh5 Stan Darmowy, problem ma³y