Play Internet po zakończeniu okresu promocyjnego w PLAY "wielkie gówno"

Data: 2011-01-29 14:53:36
Autor: josefff
Play Internet po zakończeniu okresu promocyjnego w PLAY "wielkie gówno"
Użytkownik "D" <lubelkaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:2679.000001ed.4d44119enewsgate.onet.pl...
Witam!

Przedłużyłem ponad rok temu umowę na internet z Play. Płaciłem 45 zł za 10 GB.
Po roku przyszła mi faktura na 80 zł. Nikt do mnie nie dzwonił, nikt nie
proponował przedłużenia umowy na promocyjnych warunkach.

Mial przyjechac prezes Play-a i powiedziec ze "promocja sie panu konczy"?
Ta karta SIM siedzi w modemie? Moze nie mieli jak zadzwonic :))

Po prostu wskoczyła
automatycznie taryfa normalna. Gdybym wiedział, że tak się zakończy to zasrana
promocja nigdy bym nie brał nowych warunków promocyjnych tylko dalejk opłacał
45 zł za 5 GB.

Tzn jak miala sie zakonczyc ta promocja?
Wziales wyzszy pakiet w tej samej cenie, promocja sie skonczyla i placisz drozej.
No chyba normalne ze po okresie promocyjnym sa normalne stawki?

Czy da się coś teraz z tym gównem zrobić oprócz wypowiedzenia
tym oszustom umowy? Mial ktoś podobną sytuację?

Dobra rada: czytaj umowy ktore podpisujesz. Jak masz kiepska pamiec to ustaw sobie przypomnienie w telefonie: "umowa mi sie konczy - zloz wypowiedzenie".
Zanim tego nie zrobisz, nie podpisuj zadnych umow promocyjnych bo potem znowu bedziesz plakal jaka to ta firma niedobra bo nie zadzwonila.

Nikt Cie tu nie oszukał kolego - pretensje miej wyłącznie do siebie.

josefff

Play Internet po zakończeniu okresu promocyjnego w PLAY "wielkie gówno"