Play Internet po zakończeniu okresu promocyjnego w PLAY "wielkie gówno"

Data: 2011-01-31 16:11:43
Autor: spa
Play Internet po zakończeniu okresu promocyjnego w PLAY "wielkie gówno"

Użytkownik "D" <lubelkaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:2679.000001ed.4d44119enewsgate.onet.pl...
Przedłużyłem ponad rok temu umowę na internet z Play. Płaciłem 45 zł za 10 GB.
Po roku przyszła mi faktura na 80 zł. Nikt do mnie nie dzwonił, nikt nie
proponował przedłużenia umowy na promocyjnych warunkach. Po prostu wskoczyła

Tak jest u wszystkich operatorów internetowych. Po okresie promocji dużo drożej. Samemu trzeba terminów pilnować.
Każdy płaci frycowe za siebie.

Data: 2011-02-02 01:39:51
Autor: kogutek
spa <sp@am.er> napisał(a):

> [...]

Tak jest u wszystkich operatorów internetowych. Po okresie promocji dużo drożej. Samemu trzeba terminów pilnować.
Wolę nie podpiswyać zadnych umów jeśli nie muszę. Chociażby dlatego że w
przypadku nie zapłącenia nie dostaję informacji ze będą mi otwierali parasol w
dupie. Bez abonamentu w przypadku zakupienia doladowania dostaję się list
pochwalny ze dziękują. Masz rację. Terminów trzeba pilnować bo system jest
obliczony na zapominalskich. Zapisy w umowach są z reguły jednoznaczne. Pzred
końcem trzeba wypowiedzieć albo przechodzi sie z automatu na z reguly gorsze
warunki. To chyba można wypowiedzieć w minutę po podpisaniu. Mieć przygotowany
druczek i załatwić sprawę od początku do końca w pierwszym podejściu. Dawno
nie podpisywałęm żadnej umowy abonamentowej. Czy Informacja o nie pzredlużaniu
moze być zrobiona w dowolnym momencie trwania umowy czy na przyklad jest zapis
ze w dwóch ostatnich tygodniach trwania?  --

Play Internet po zakończeniu okresu promocyjnego w PLAY "wielkie gówno"