Play Lubie To przed zmianą

Data: 2012-07-07 14:19:02
Autor: dizel
Play Lubie To przed zmianą
On Sat, 7 Jul 2012 10:48:54 +0200, "kowtow" <kowtow@poczta.onet.pl>
wrote:

Mam taryfę Lubię To w Play aktywowaną jeszcze przed zmianą Czy obowiązują mnie stare warunki czy już nowe po zmianach i gdzie ewentualnie znależć te stare do porownania

obowiązują cię stare zasady. Ze zmian w porónaniu z nowym LT jest tyle
że w starym za doładowanie 50pln dostajesz konto ważne 150dni (w nowym
tylko 100 dni), i w starym lt masz do wyboru więcej pakietów netu:
25MB/3pln,100MB/7pln,500MB/15pln,1GB/25pln - pakiety ważne 30dni (nowe
LT 250MB/5pln ważne 7dni albo 1GB/10pln ważne 30 dni)
Co ciekawe nie zablokowano jeszcze możliwośći migracji do starego LT.
Można zmigrować z dowolnej taryfy play (oprócz RM) do niej. Kod to:
*163*5#. Kto woli stare warunki niech się lepiej spieszy bo niedługo
zablokują na bank możliwość migracji do starej LT.

Pozdrawiam

Data: 2012-07-10 15:29:40
Autor: radekp@konto.pl
Play Lubie To przed zmianą
Sat, 07 Jul 2012 14:19:02 +0200, w
<iv9gv79068eiho4v1eirrrg48a0i0u4h3b@4ax.com>, dizel <xxx@xxx.xx> napisał(-a):

Można zmigrować z dowolnej taryfy play (oprócz RM) do niej. Kod to:
*163*5#. Kto woli stare warunki niech się lepiej spieszy bo niedługo
zablokują na bank możliwość migracji do starej LT.

"Kod dla ciebie niedostępny".
Próbowałem zmigrować z nowego LT!.

Data: 2012-07-11 09:43:36
Autor: dizel
Play Lubie To przed zmianą
On Tue, 10 Jul 2012 15:29:40 +0200, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> wrote:

[...]

2 dni temu przechodziłem stare LT>fresh>stare LT i nie było problemu
jeśli nie masz żadnych dodatkowych pakietów możesz spróbować zmigrować
najpierw na fresha a potem do sterego LT. Pozdrawiam

Data: 2012-07-13 11:58:51
Autor: radekp@konto.pl
Play Lubie To przed zmianą

<radekp@konto.pl> wrote:

> [...]

jeśli nie masz żadnych dodatkowych pakietów możesz spróbować zmigrować
najpierw na fresha a potem do sterego LT.

Zmigrowałem do jakiegoś Fresha. I niestety pod *163# mam:
1. Fresh - darmowe smsy do wsz.
2. Fresh - darmowe rozmowy i sms w play
3. Lubię to

Starego LT nie ma...

Data: 2012-07-13 17:42:53
Autor: dizel
Play Lubie To przed zmianą
On Fri, 13 Jul 2012 11:58:51 +0200, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> wrote:

Zmigrowałem do jakiegoś Fresha. I niestety pod *163# mam:
1. Fresh - darmowe smsy do wsz.
2. Fresh - darmowe rozmowy i sms w play
3. Lubię to

Starego LT nie ma...

Nie ma więcej opcji?? U mnie we freshu jest tak:
1. Play Fresh 5
2.Play fresh darmowe smsy
3.Lubię to
4.Play na kartę 5
8. więcej i po daniu więcej 1.Play na kartę lubię to
Stare LT to po prostu Lubię to czyli pozycja 3, nowe Lubię to nazywa
się play na kartę lubię to.
Jeśli chcesz stare to wybierz 3 i aktywuj, nie wiem czy w ten sposób
już nie zablokowali. Ale możesz odrazu wklepać kod *163*5# i powinno
pójść

Pozdrawiam

Data: 2012-07-17 14:20:50
Autor: radekp@konto.pl
Play Lubie To przed zmianą

<radekp@konto.pl> wrote:

> [...]

Jeśli chcesz stare to wybierz 3 i aktywuj, nie wiem czy w ten sposób
już nie zablokowali. Ale możesz odrazu wklepać kod *163*5# i powinno

A nie *163*3# ? (Lubię to jest pod poz. 3)

W każdym bądź razie *163*5# nie działa (kod dla ciebie niedostępny).

Data: 2012-07-18 01:25:38
Autor: dizel
Play Lubie To przed zmianą
On Tue, 17 Jul 2012 14:20:50 +0200, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> wrote:

A nie *163*3# ? (Lubię to jest pod poz. 3)

Nie, bo kod bezpośredni jest inny ale jeśli wejdziesz przez *163# to
nomalnie dajesz 3 a potem aktywuj

W każdym bądź razie *163*5# nie działa (kod dla ciebie niedostępny).

dziwne, jeśli zmieniłeś na fresh i dalej to się pojawia to jest
dziwne, możę być też tak że od razu nie zmigrujesz na nową taryfę, bo
musi się najpierw wszystko przemigrować, trwa to do 24 godzin, dopiero
po tym czasie można aktywować inne opcje

Pozdrawiam

Data: 2012-07-18 01:36:40
Autor: dizel
Play Lubie To przed zmianą

<radekp@konto.pl> wrote:

[...]

Poprawka
Widzę że od wczoraj zablokowali możliwość migracji do starego LT
Pod dostępnymi taryfami nie ma już tej taryfy. Co do tego że prędzej
czy później to zablokują nie było wątpliwości. Ktoś chciał to
zmigrował i tyle. Teraz można próbować jeszcze kupić starter ze starym
LT w skelpach, to chyba jedyne wyjście jeśli komuś zależy na tej
taryfie.

Pozdrawiam

Play Lubie To przed zmianą