Data: 2018-12-03 02:43:41 | |
Autor: macka | |
Play Next | |
Cześć,
macie jakiś pomysł co to za dziwny mechanizm? Trzeba zainstalowac palikacjie aby zamowic uslugi, pozniej jest dostarczana karta SIM, z ktorej korzysta sie w standardowy sposob. Jak rozumiem na tym etapie mozna aplikacje usunac i o niej zapomnieć do czasu az chce sie dokonac zmian w uslugach. Po co wiec ta palikacja? Nie wystarczy strona internetowa? Sama oferta w okresie promocyjnym ujdzie (22,50PLN /m-c), ale rewelacji nie ma, zwlaszcza jesli chodzi o RLAH, ktory jest szczatkowy. W porownaniu do nowej oferty Lyca, gdzie w praktyce cena za 30 dni wynosi 18 PLN i tez mozna sobie wlaczyc subskrypcje wypada blado, a po okresie promocyjnym w ogole nie ma sensu, bo kto bedzie placil 45 PLN przy aktualnych cenach pakietow? MK |
|
Data: 2018-12-03 12:11:10 | |
Autor: Liwiusz | |
Play Next | |
W dniu 2018-12-03 o 11:43, macka@interia.pl pisze:
Cześć, To jest to samo, co świętej pamięci Folx. Trzeba zainstalowac palikacjie aby zamowic uslugi, pozniej jest dostarczana karta SIM, z ktorej korzysta sie w standardowy sposob. Jak rozumiem na tym etapie mozna aplikacje usunac i o niej zapomnieć do czasu az chce sie dokonac zmian w uslugach. Po co wiec ta palikacja? Nie wystarczy strona internetowa? Skoro reklamują się, że jest to sieć dostępna w całości "w aplikacji", to siłą rzeczy nie będą rozwijać komunikacji przez www. Sama oferta w okresie promocyjnym ujdzie (22,50PLN /m-c), ale rewelacji nie ma, zwlaszcza jesli chodzi o RLAH, ktory jest szczatkowy. Ja jeszcze korzystam przez 3 miesiące za darmo, w związku z zakupem nowego startera (dawali też 6 miesięcy za darmo przy przeniesieniu numeru). Ale te promocje szybko się skończyły. W porownaniu do nowej oferty Lyca, gdzie w praktyce cena za 30 dni wynosi 18 PLN i tez mozna sobie wlaczyc subskrypcje wypada blado, a po okresie promocyjnym w ogole nie ma sensu, bo kto bedzie placil 45 PLN przy aktualnych cenach pakietow? Nie wiem kto, chyba ktoś, kto na siłę potrzebuje 50gb w telefonie, bo jednak większość 30-złotowych nolimitów kończy się w okolicach 10gb. Ja, jak się zakończy darmowy okres promocyjny, uciekam z numerami do innej sieci, tyle dobrego, że sobie powybierałem numery dla wybranych osób (które dopiero zaczynają przygodę w telefonii) w prezencie - nie są to złote numery, ale numery zawierające w sobie daty urodzenia osób, które będą z nich korzystać. Taki przyjemny niuans. -- Liwiusz |
|
Data: 2018-12-03 05:45:55 | |
Autor: macka | |
Play Next | |
Tylko po co im ta aplikacja? Zakladam, ze zbiera mase informacji o polaczeniach, sms, gps i innych. W innym przypadku nie widze sensu tworzenia aplikacji, wystarczy prosta aplikacja HTML5. Jedyny sens korzystania z aplikacji jest w przypadku gdy polaczenia sa realizowane z wykorzystaniem sieci internet, choc tu tez bez problemu mozna korzystac np. z VoWiFi. Ciekawe czy teraz minuta polaczenia jest drozsza niz 1 mb danych?
MK |
|
Data: 2018-12-03 14:52:13 | |
Autor: Liwiusz | |
Play Next | |
W dniu 2018-12-03 o 14:45, macka@interia.pl pisze:
Tylko po co im ta aplikacja? Po to, aby klient załatwiał wszystkie sprawy przez aplikację, zamiast zajmować inne kanały. Zakladam, ze zbiera mase informacji o polaczeniach, sms, Takie informacje to zbiera sam operator z racji świadczenia usługi. gps i innych. Być może, kto wie. W innym przypadku nie widze sensu tworzenia aplikacji, wystarczy prosta aplikacja HTML5. Aplikacja jest jednak bezpieczniejsza, wygodniejsza w obsłudze niż konieczność logowania się na stronie www, potrafi wysłać ci jakieś powiadomienie, bardziej wiąże cię z operatorem (masz ją w telefonie na pulpicie). Jedyny sens korzystania z aplikacji jest w przypadku gdy polaczenia sa realizowane z wykorzystaniem sieci internet, choc tu tez bez problemu mozna korzystac np. z VoWiFi. Liczba smartfonów umożliwiających wificalling to mniejszość. -- Liwiusz |
|
Data: 2018-12-03 13:06:44 | |
Autor: macka | |
Play Next | |
W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2018 14:52:15 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
Ten problem został już rozwiązany lata temu. Tam gdzie operator nie chce aby korzystać z teleserwisu wprowadzono opłaty za polaczenie.
Nie wszystkie. Metadane tak ale np. transkrypcji rozmow nie powinien mieć, a aplikacja może to robic.
Nie mam zainstalowanych zbędnych aplikacji. Jak korzystam z traficara raz na 2-3 miesiące, to instaluje kizdy mam potrzebe, podobnie w uberem, tyle, ze tam nie musze instalować aplikacji, bo Uber wpadl na dokonaly pomysl żeby umozliwic zamawianie taksówek bez aplikacji (po usuniecie tej możliwości z googlemaps).
Moje 3 ostatnie obslugiwaly bez problemu. Przy zalozeniu, ze z każdego korzystałem ok 2 lat to oznacza, ze moglem to robic od początku udostepnienie tej usługi :) MK |
|
Data: 2018-12-04 00:36:11 | |
Autor: Liwiusz | |
Play Next | |
W dniu 2018-12-03 o 22:06, macka@interia.pl pisze:
W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2018 14:52:15 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał: Ale coś może dać w zamian, aby klient miał bezpłatnie. Tu bezpłatnie ma aplikację. Takie informacje to zbiera sam operator z racji świadczenia usługi. Play Next nie polega na dzwonieniu przez aplikację. Liczba smartfonów umożliwiających wificalling to mniejszość. A jakie sieci ofertowały wificalling 6 lat temu, wziąwszy pod uwagę, że to oferta z ostatnich miesięcy/małych lat? -- Liwiusz |
|