Play - Notka SMS beta

Data: 2010-04-20 15:05:25
Autor: Piotr M
Play - Notka SMS beta
Fajną rzecz wprowadził Play. Na razie w trakcie testów ale u mnie działa  bezbłędnie.

Każdy dzwoniący do Ciebie w przypadku gdy nie możesz odebrać usłyszy  komunikat, że jesteś niedostępny i będzie miał możliwość wysłania Ci  bezpłatnej Notki SMS o jednej z 3 treści:
- Proszę o pilny kontakt
- Zadzwonię do Ciebie później
- Odezwij się w wolnej chwili

Usługa obustronnie bezpłatna.

W sumie to mogliby zrobić możliwość nagrywania własnych komunikatów i  treści sms.
Ale usługa bardzo trafna i już ją mam :)

http://blogplay.pl/2010/04/no-to-testujemy-na-pierwszy-ogien-notka-sms/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogplaypl+%28Tako+rzecze+Rzecznik+Play%29

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-20 15:37:16
Autor: Animka
Play - Notka SMS beta
W dniu 2010-04-20 14:05, Piotr M pisze:
[...]

Oby ta usługa Cię nie wyprzedzała zanim zdążysz odebrać telefon (tak jak w Orange np.).

--
animka

Data: 2010-04-20 16:03:00
Autor: Piotr M
Play - Notka SMS beta
Dnia 20-04-2010 o 16:37:16 Animka <animka@to.nieja.wp.pl> napisał(a):

Oby ta usługa Cię nie wyprzedzała zanim zdążysz odebrać telefon (tak jak  w Orange np.).

Z reguły szybko odbieram telefony, chyba że śpię ;)
To Orange ma takie coś? Nie wiedziałem, bo Plus i Era raczej nie.

Ogólnie fajna rzecz bo daje alternatywę do poczty głosowej, jakoś mało  ludzi się nagrywa a i odsłuchiwanie itd, roboty z tym.
Dobre jest to że dzwoniący słyszy prosty i krótki komunikat wybiera 1,2  lub 3 i po sprawie.

Data: 2010-04-20 16:16:43
Autor: wspolna-flaszka.pl
Play - Notka SMS beta
orange ma od ładnych kilku lat, kiedy dzownisz do kogos kto ma zajety numer , to w momencie gdy albo wlaczy aparat albo skonczy gadac przychodzi sms o tresci uzytkownik XXX (przychodzi z tego numeru z jakiego user dzwonil) sprobowal sie z Toba skontaktowc, odzwon by cos tam cos tam

P.

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Data: 2010-04-20 16:24:51
Autor: Piotr M
Play - Notka SMS beta
Dnia 20-04-2010 o 17:16:43 wspolna-flaszka.pl  <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> napisał(a):

orange ma od Âładnych kilku lat, kiedy dzownisz do kogos kto ma zajety  numer
, to w momencie gdy albo wlaczy aparat albo skonczy gadac przychodzi sms  o
tresci uzytkownik XXX (przychodzi z tego numeru z jakiego user dzwonil)
sprobowal sie z Toba skontaktowc, odzwon by cos tam cos tam

:D
Nie o to chodzi. Tu jak dzwonisz słyszysz komunikat, Ĺźe numer chwilowo  niedostępny i WYBIERZ treść smsa ktĂłry moĹźesz wysłać.

Data: 2010-04-20 19:43:54
Autor: wspolna-flaszka.pl
Play - Notka SMS beta
czyli to samo ale bez wyboru sms.

Data: 2010-04-20 19:59:31
Autor: Piotr M
Play - Notka SMS beta
Dnia 20-04-2010 o 20:43:54 wspolna-flaszka.pl  <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> napisał(a):

czyli to samo ale bez wyboru sms.

No jak dla Ciebie nie ma różnicy między tym, że masz wybór i decydujesz  jaką wiadomość wysłać kiedy nie możesz się dodzwonić, to ja nie wiem. To  idąc dalej Twoim tokiem można powiedzieć, że poczta głosowa też właściwie  jest to samo tyle że.. Ja np nieraz gdy nie mogę się dodzwonić wysyłam  smsa, a tu już gotowe. I z treści jest różnica między "Proszę o pilny  kontakt" a "Zadzwonię do Ciebie później".

Data: 2010-04-20 20:45:08
Autor: wspolna-flaszka.pl
Play - Notka SMS beta

[...]

a po cholere wybierac skoro Ty jako dzownioacy tez otrzymujesz sms w momencie gdy uzytkownik do ktorego dzwoniles przestanie gadac przez tel lub go wkoncu wlaczy.

Data: 2010-04-20 21:00:22
Autor: Piotr M
Play - Notka SMS beta
Dnia 20-04-2010 o 21:45:08 wspolna-flaszka.pl  <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> napisał(a):

a po cholere wybierac skoro Ty jako dzownioacy tez otrzymujesz sms w
momencie gdy uzytkownik do ktorego dzwoniles przestanie gadac przez tel  lub
go wkoncu wlaczy.

No po to chociażby, że proszę o pilny kontakt i sprawę mam bardziej z  głowy, niż czuwać nad tym kiedy ktoś włączy fon.

Data: 2010-04-22 13:36:31
Autor: Pete
Play - Notka SMS beta
W dniu 20.04.10 20:45, wspolna-flaszka.pl pisze:
No jak dla Ciebie nie ma ró¿nicy miêdzy tym, ¿e masz wybór i decydujesz
jak¹ wiadomoœÌ wys³aÌ kiedy nie mo¿esz siê dodzwoniÌ, to ja nie wiem. To
idÂąc dalej Twoim tokiem moÂżna powiedzieĂŚ, Âże poczta gÂłosowa teÂż wÂłaÂściwie
jest to samo tyle Âże.. Ja np nieraz gdy nie mogĂŞ siĂŞ dodzwoniĂŚ wysyÂłam
smsa, a tu ju¿ gotowe. I z treœci jest ró¿nica miêdzy "Proszê o pilny
kontakt" a "Zadzwoniê do Ciebie póŸniej"."

a po cholere wybierac skoro Ty jako dzownioacy tez otrzymujesz sms w
momencie gdy uzytkownik do ktorego dzwoniles przestanie gadac przez tel lub
go wkoncu wlaczy.

Moze dlatego, ze taka usluga tez jest w Play i abonent moze chciec miec wybor.

--
Pete

Data: 2010-04-20 20:49:55
Autor: PlaMa
Play - Notka SMS beta
Piotr M pisze:

czyli to samo ale bez wyboru sms.
No jak dla Ciebie nie ma różnicy między tym, że masz wybór i decydujesz jaką wiadomość wysłać kiedy nie możesz się dodzwonić, to ja nie wiem.

Nie lubię Pomarańczowych ale jedna rzecz mnie tutaj uderzyła, dzwoniący w Orange chyba nie płacił impulsów za połączenie a w play musi.

Data: 2010-04-20 20:57:26
Autor: Piotr M
Play - Notka SMS beta
Dnia 20-04-2010 o 21:49:55 PlaMa <mariush.pWYTNIJTO@wp.pl> napisał(a):

Nie lubię Pomarańczowych ale jedna rzecz mnie tutaj uderzyła, dzwoniący  w Orange chyba nie płacił impulsów za połączenie a w play musi.

W Play trzeba płacić za połączenie w przypadku jego braku? No co Ty.

Data: 2010-04-20 21:35:58
Autor: PlaMa
Play - Notka SMS beta
Piotr M pisze:

Nie lubię Pomarańczowych ale jedna rzecz mnie tutaj uderzyła, dzwoniący w Orange chyba nie płacił impulsów za połączenie a w play musi.
W Play trzeba płacić za połączenie w przypadku jego braku? No co Ty.

ta usługa nie działa na zasadzie poczty głosowej?

" Dzwoniący do Ciebie płaci jak za połączenie do Ciebie, według swojego cennika."

Data: 2010-04-20 17:01:11
Autor: qwerty
Play - Notka SMS beta
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqkd0j$53c$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Teraz to się ośmieszyłeś, bo nie o to chodzi. Skonfiguruj OE, bo nawet Animka potrafi poprawnie konfigurować klienta pocztowego.

Data: 2010-04-20 19:44:50
Autor: wspolna-flaszka.pl
Play - Notka SMS beta

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hqkfjb$rh$1news.task.gda.pl...
[...]

dlaczego osmieszylem przeciez to to samo o czym pisze tyle ze bez wyboru tresci smsa

Teraz to się ośmieszyłeś, bo nie o to chodzi. Skonfiguruj OE, bo nawet Animka potrafi poprawnie konfigurować klienta pocztowego.

:)

Data: 2010-04-23 22:05:43
Autor: SDD
Play - Notka SMS beta

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vbgpbbnb13q3bqpiotr-asus...

Ale usługa bardzo trafna i już ją mam :)

A jeszcze bardziej trafna, ze od razu trafia dzwoniacego i kasuje go za polaczenie.
Dziekuje, ale jakos bez tej uslugi sobie poradze.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-04-23 22:34:10
Autor: Piotr M
Play - Notka SMS beta
Dnia 23-04-2010 o 23:05:43 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

A jeszcze bardziej trafna, ze od razu trafia dzwoniacego i kasuje go za
polaczenie.
Dziekuje, ale jakos bez tej uslugi sobie poradze.

Faktycznie. Dla dzwoniącego jest to połączenie płatne. Mimo że sekundy i  tak naprawdę grosze, to z punktu ideologicznego o porażka.
I dla tych co nie lubią poczty głosowej, tak samo wysłanie tego smsa  będzie czymś irytującym. Play mógłby sobie odpuścić i nie być tak  zachłanny, a tak to przesadzili.

Z drugiej strony, posiadacz tej usługi nie płaci..