Play OnLine a premia i pakiet z³otówek

Data: 2009-06-02 22:12:23
Autor: joker77
Play OnLine a premia i pakiet z³otówek
Witam
Dzi¶ rano zalogowa³em siê do play24 i ku mojemu zdziwieniu okaza³o siê
¿e sta³em siê posiadaczem premii (ponad 2000 z³) i pakietu z³otówek
(ponad 100z³), o ile rozumiem sk±d ten pakiet z³otówek to sk±d ta
premia i na co j± mo¿na wykorzystaæ, chyba ¿e to b³±d w systemie i za
chwile zniknie ?

Data: 2009-06-03 09:06:28
Autor: ztomasz
joker77 pisze:
[...]

Ja tak samo:
Premia 347,32 PLN
Pakiet Z³otówek 30,00 PLN
Liczba pozosta³ych MB danych 1228 MB

Dane skopiowane z mojego play online :)... No te ilosci MB mi sie podobaja, ale uwazam ze to blad systemowy i lepiej nie wykorzystywac tego bo pozniej... niezbedny bedzie zwrot kosztow:)
--

Tomasz

Zarejestruj siê i odbierz 2 z³ na do³adowanie oraz 3% zwrotu za ka¿d± transakcjê:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-06-03 09:08:10
Autor: ztomasz
joker77 pisze:
[...]

Tylko lepiej chyba nie wykorzystywac tego bledu systemowego

Data: 2009-06-03 09:27:31
Autor: Krenozyl
Play OnLine a premia i pakiet z³otówek

U¿ytkownik  joker77 napisa³ w wiadomo¶ci:
[...]
U mnie:
Premia: 13 857,79 PLN
Pakiet Z³otówek19,00 PLN

Koncypuje, iz premia to pewnie rekompensata za blokowanie SIP :)
(po ostatniej reklamacji voip dzialal za 3 dni :) )

Z.

Data: 2009-06-03 22:24:53
Autor: Valdi.Pavlack
Play OnLine a premia i pakiet z³otówek
"Krenozyl" news:h058l8$mq9$1polsl.pl

Koncypuje, iz premia to pewnie rekompensata za blokowanie SIP :)

Rozumiem, ¿e PLAY nadal bloku porty po których leci VOIP... szkoda.

Play OnLine a premia i pakiet z³otówek