Play Online (na kartę) - czy bezpieczne dla pieniędzy

Data: 2012-02-19 12:20:33
Autor: ab
Play Online (na kartę) - czy bezpieczne dla pieniędzy
Tak się zastanawiam, czy dostęp do banku przez Play Online, przez modem wpięty do komputera jest bezpieczny w sensie korzystania z konta bankowego. Im więcej o tym czytam w sieci tym mniej wiem. Niby jest szyfrowany dostęp, ale może jednak nie jest to aż tak bezpieczne? Konkretniej chodzi mi o mBank, via Firefox. Fakt, że ważne transakcje i działania wymagają tam kodów jednorazowych więc wygląda na bezpieczne. Jednak jest też sprawa wglądu w pozostałe dane, w tym np. moje dane adresowe i nie widzę powodu, aby je ktoś postronny oglądał. Stąd pytanie o bezpieczeństwo jako takiego dostępu do banku.

Może ktoś ma to zagadnienie już sensownie poukładane w głowie i podzieli się tą wiedzą, bo ja się już pogubiłem.

Data: 2012-02-19 14:40:03
Autor:
Play Online (na kartę) - czy bezpieczne dla pieniędzy
Jeśli złamiesz zabezpieczenia szyfrowanej sieci 3G - pseudo 4g w play :)
Później AES256 to tak podejrzysz sobie :)

Zainstaluj Microsoft Security Essentials​ na legalnym windows i nie instaluj
pirackiego syfu i nic Ci nie grozi.

--

Play Online (na kartę) - czy bezpieczne dla pieniędzy