Play Online na karte - kiedy 'umiera'?

Data: 2013-11-03 14:49:12
Autor: Artur Maśląg
Play Online na karte - kiedy 'umiera'?
Tak w kontekście ważności kart itd. nasunęło mi się pytanie
- kiedy taki sim jest uśmiercany?
Wychodzące:   08.08.2013
Przychodzące: 06.11.2013

Wyrzucić za parę dni czy zostawić? Jak wygląda praktyka?
Nie ma opcji 'rok ważności', pieniądze jakieś tam są (nie
chodzi o problem z ich 'przepadkiem').
Jeszcze lepiej wygląda t-mobilowa - nadal można się do
niej dodzwonić, ale niby nieważna :)

Data: 2013-11-03 14:54:10
Autor: J.F.
Dnia Sun, 03 Nov 2013 14:49:12 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Era pare razy robila akcje czyszczenia - ale to wlasnie akcje byly,
nie rutyna.

J.

Data: 2013-11-03 15:13:11
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-11-03 14:54, J.F. pisze:
[...]

Ja nie pytałem o Erę:>

Data: 2013-11-03 16:14:58
Autor: J.F.
Dnia Sun, 03 Nov 2013 15:13:11 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Myslisz ze cos sie tam zmienilo ? :-)

J.

Data: 2013-11-03 17:19:33
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-11-03 16:14, J.F. pisze:
[...]

Nie pytałem o Erę, nie pytałem o T-Mobile - pytałem o to, co
sobie wyciąłeś:
"Wyrzucić za parę dni czy zostawić? Jak wygląda praktyka?
Nie ma opcji 'rok ważności', pieniądze jakieś tam są (nie
chodzi o problem z ich 'przepadkiem'). "
Pytanie zawarte w topicu.

Możesz odpowiedzieć?

Data: 2013-11-03 17:52:57
Autor: Maciej Bebenek
Play Online na karte - kiedy 'umiera'?
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Możesz odpowiedzieć?

MoĹźe ja odpowiem - nie wiadomo ;-)
Generalnie Play dość punktualnie wyłączał przeterminowane karty, ale
obecnie liczba kart SIM danego operatora jest wartością marketingową :-)
Więc mogą np. nie wyłączyć, jeśli będzie im to potrzebne do premii rocznej
:-P

Data: 2013-11-03 18:28:35
Autor: J.F.
Dnia Sun, 3 Nov 2013 17:52:57 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:
Możesz odpowiedzieć?

Może ja odpowiem - nie wiadomo ;-)
[...]

A kiedys nie byla ? To chyba wlasnie teraz Play ma juz 10 mln klientow i klienta raczej
nie interesuje czy to 10 czy 12 ... szczegolnie przy ofertach "do
wszystkich sieci".

J.

Data: 2013-11-03 18:34:04
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-11-03 17:52, Maciej Bebenek pisze:
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Możesz odpowiedzieć?

MoĹźe ja odpowiem - nie wiadomo ;-)

I to jest jakiś konkret ;)

Generalnie Play dość punktualnie wyłączał przeterminowane karty, ale
obecnie liczba kart SIM danego operatora jest wartością marketingową :-)

Też tak słyszałem, ale dawno temu jedną taką miałem i żyła na pewno
rok po 'terminach ostatecznych'. Dalej to nie wiem - chyba zgubiłem ;)

Więc mogą np. nie wyłączyć, jeśli będzie im to potrzebne do premii rocznej
:-P

Wszystko prawda, ale wniosek z tego w zasadzie Ĺźaden :P
Pytam, bo od mnogości prepaidów inetowych to się można 'pogubić'
- chyba prościej wyrzucać i kupować nowy starter ;)
Orangowe wklepałem na listę i dzięki możliwości przedłużania
na rok numery są te same. Z innymi tak dobrze nie ma i cholera
wie, czy pilnować by nie zginęły i doładować jak potrzeba, czy
kupować nowe. Później zostają jakieś śmieci od wcześniejszych
i trzeba szukać która jest która :)

Data: 2013-11-03 21:17:51
Autor: dizel
Play Online na karte - kiedy 'umiera'?
On Sun, 03 Nov 2013 14:49:12 +0100, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

[...]

Od zablokowania na przychodzące jest jeszcze 90 dni na doładownie
zgodnie z regulaminem:
http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Cennik-Oferty-Nowy-Play-Online-na-Karte_od_07-07-12_z_dnia_01-07-2013.pdf
Co do tego kiedy wyłączą to jest loteria ale myślę że tak w okolicach
max 120 dni od zablokowania na połączenia przychodzące. Play wyłącza
numery pojedyńczo zależnie od ważności konta, nie robi tego hurtowo
jak kiedyś na przykład plus.

Pozdrawiam

Play Online na karte - kiedy 'umiera'?