Play Online na karte - kiedy 'umiera'?

Data: 2013-11-03 14:54:10
Autor: J.F.
Play Online na karte - kiedy 'umiera'?
Dnia Sun, 03 Nov 2013 14:49:12 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
Wyrzucić za parę dni czy zostawić? Jak wygląda praktyka?
Nie ma opcji 'rok ważności', pieniądze jakieś tam są (nie
chodzi o problem z ich 'przepadkiem').
Jeszcze lepiej wygląda t-mobilowa - nadal można się do
niej dodzwonić, ale niby nieważna :)

Era pare razy robila akcje czyszczenia - ale to wlasnie akcje byly,
nie rutyna.

J.

Data: 2013-11-03 15:13:11
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-11-03 14:54, J.F. pisze:
[...]

Ja nie pytałem o Erę:>

Data: 2013-11-03 16:14:58
Autor: J.F.
Dnia Sun, 03 Nov 2013 15:13:11 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Myslisz ze cos sie tam zmienilo ? :-)

J.

Data: 2013-11-03 17:19:33
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-11-03 16:14, J.F. pisze:
[...]

Nie pytałem o Erę, nie pytałem o T-Mobile - pytałem o to, co
sobie wyciąłeś:
"Wyrzucić za parę dni czy zostawić? Jak wygląda praktyka?
Nie ma opcji 'rok ważności', pieniądze jakieś tam są (nie
chodzi o problem z ich 'przepadkiem'). "
Pytanie zawarte w topicu.

Możesz odpowiedzieć?

Data: 2013-11-03 17:52:57
Autor: Maciej Bebenek
Play Online na karte - kiedy 'umiera'?
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Możesz odpowiedzieć?

MoĹźe ja odpowiem - nie wiadomo ;-)
Generalnie Play dość punktualnie wyłączał przeterminowane karty, ale
obecnie liczba kart SIM danego operatora jest wartością marketingową :-)
Więc mogą np. nie wyłączyć, jeśli będzie im to potrzebne do premii rocznej
:-P

Data: 2013-11-03 18:28:35
Autor: J.F.
Dnia Sun, 3 Nov 2013 17:52:57 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:
Możesz odpowiedzieć?

Może ja odpowiem - nie wiadomo ;-)
[...]

A kiedys nie byla ? To chyba wlasnie teraz Play ma juz 10 mln klientow i klienta raczej
nie interesuje czy to 10 czy 12 ... szczegolnie przy ofertach "do
wszystkich sieci".

J.

Data: 2013-11-03 18:34:04
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-11-03 17:52, Maciej Bebenek pisze:
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Możesz odpowiedzieć?

MoĹźe ja odpowiem - nie wiadomo ;-)

I to jest jakiś konkret ;)

Generalnie Play dość punktualnie wyłączał przeterminowane karty, ale
obecnie liczba kart SIM danego operatora jest wartością marketingową :-)

Też tak słyszałem, ale dawno temu jedną taką miałem i żyła na pewno
rok po 'terminach ostatecznych'. Dalej to nie wiem - chyba zgubiłem ;)

Więc mogą np. nie wyłączyć, jeśli będzie im to potrzebne do premii rocznej
:-P

Wszystko prawda, ale wniosek z tego w zasadzie Ĺźaden :P
Pytam, bo od mnogości prepaidów inetowych to się można 'pogubić'
- chyba prościej wyrzucać i kupować nowy starter ;)
Orangowe wklepałem na listę i dzięki możliwości przedłużania
na rok numery są te same. Z innymi tak dobrze nie ma i cholera
wie, czy pilnować by nie zginęły i doładować jak potrzeba, czy
kupować nowe. Później zostają jakieś śmieci od wcześniejszych
i trzeba szukać która jest która :)

Play Online na karte - kiedy 'umiera'?