Play Online w telefonie - mniej pakietów

Data: 2010-02-04 00:14:09
Autor: SDD
Play Online w telefonie - mniej pakietów
Zauważyłem tez, ze - chyba od wczoraj (3.02) - zmniejszyli ilosc dostepnych pakietow Play Online w telefonie.
Dostepne sa tylko pakiety 500 MB za 15 zl oraz 1 GB za 25 zl. Kazdy z nich w ciagu 30-dniowego okresu zakupic mozna tylko raz.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-04 08:37:47
Autor: Liwiusz
SDD pisze:
Zauważyłem tez, ze - chyba od wczoraj (3.02) - zmniejszyli ilosc dostepnych pakietow Play Online w telefonie.
Dostepne sa tylko pakiety 500 MB za 15 zl oraz 1 GB za 25 zl. Kazdy z nich w

   Faktycznie...

ciagu 30-dniowego okresu zakupic mozna tylko raz.

  To akurat żadna nowość. Co ciekawe, nowy pakiet można zamówić w ostatnim dniu obowiązywania starego, wówczas transfer się sumuje.

--
Liwiusz

Data: 2010-02-05 12:23:20
Autor: basteku
W dniu 2010-02-04 08:37, Liwiusz pisze:
To akurat żadna nowość. Co ciekawe, nowy pakiet można zamówić w ostatnim
dniu obowiązywania starego, wówczas transfer się sumuje.

rozumiem, ze limit nie transfer ... bo i tak chyba transfer jest max 1Mb/s ..

Pozdr.
Bastek

Data: 2010-02-05 12:31:51
Autor: Liwiusz
basteku pisze:
W dniu 2010-02-04 08:37, Liwiusz pisze:
To akurat żadna nowość. Co ciekawe, nowy pakiet można zamówić w ostatnim
dniu obowiązywania starego, wówczas transfer się sumuje.

rozumiem, ze limit nie transfer

   No tak.

... bo i tak chyba transfer jest max 1Mb/s ..

   Nie patrzyłem w regulamin, ale chyba nawet 0,5Mb/s jest. Przynajmniej mój SE K800 więcej jak 40-50kb/s nie ściągnie z ftp.atman.pl

--
Liwiusz

Data: 2010-02-05 15:07:04
Autor: basteku
W dniu 2010-02-05 12:31, Liwiusz pisze:
basteku pisze:
[...]

:))

... bo i tak chyba transfer jest max 1Mb/s ..

Nie patrzyłem w regulamin, ale chyba nawet 0,5Mb/s jest. Przynajmniej
mój SE K800 więcej jak 40-50kb/s nie ściągnie z ftp.atman.pl

Moj tez K800 tyle wyciaga :) .. ale to dlatego, ze ten 3G w tym telefonie jest chyba max 356 kb/s :) sprawdzalem na stronach testowych i na w995 wyciagalo mi 1.7Mb/s :) a K800 wlasnie ok 356 kb/a :)

Pozdrawiam
Bastek

Data: 2010-02-05 12:51:46
Autor: KE
Play Online w telefonie - mniej p akietĂłw
Dnia 04-02-2010 o 00:14:09 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

ZauwaÂżyÂłem tez, ze - chyba od wczoraj (3.02) - zmniejszyli ilosc  dostepnych
[...]

Zakup dwie karty bedziesz miał x2 limit , bonusy to zaledwie 5pln na GB

Play Online w telefonie - mniej pakietów