Play-Online we Freshu

Data: 2009-09-01 22:34:55
Autor: SDD
Play-Online we Freshu
Jakos tak z miesiac temu ktos cos przebakiwal, ze od wrzesnia maja byc dostepne we Freshu pakiety Play Online.
Wie ktos moze cos?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-01 22:36:37
Autor: bartekkr
Play-Online we Freshu
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:h7k0hh$cnq$1news.onet.pl...
Jakos tak z miesiac temu ktos cos przebakiwal, ze od wrzesnia maja byc dostepne we Freshu pakiety Play Online.
Wie ktos moze cos?

Nie we wrzesniu a na jesien ;)

Data: 2009-09-01 22:39:07
Autor: SDD
Play-Online we Freshu

Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:h7k0lh$j8i$1inews.gazeta.pl...

Nie we wrzesniu a na jesien ;)

No tak wrz-esien, j-esien... Jakos tak mi sie skojarzylo fatalnie :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-01 22:41:49
Autor: bartekkr
Play-Online we Freshu
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:h7k0pc$d88$1news.onet.pl...
Nie we wrzesniu a na jesien ;)

No tak wrz-esien, j-esien... Jakos tak mi sie skojarzylo fatalnie :)

No zobaczymy. Ja tez czekam na te pakiety z niecierpliwoscia. Jak sie nie pospiesza to chyba sie wyniose do mbank mobile ;) Najwyzej sie pozniej wroci do play ;)

Play-Online we Freshu