Play Stan Darmowy aminuty do Playa i stacjonarne

Data: 2010-02-19 10:46:11
Autor: Titus Atomicus
Play Stan Darmowy aminuty do Playa i stacjonarne
Witam,
Kolega chcial skorzystac ze stanu darmowego. Wlaczyl usluge, doladowal za 30zl i rozmawial za darmo z Playem przez pol godziny.
Tylko, ze potem okazalo sie ze te minuty poszly z tych co mial do Playa i na stacjonarne.
:-(
Jaka pomylka czy rzeczywiscie tak jest?
TA

Data: 2010-02-19 10:59:14
Autor: karol
Play Stan Darmowy aminuty do Playa i stacjonarne
Jaka pomylka czy rzeczywiscie tak jest?

a kolega czytać umie?

http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Stan_Darmowy_w_Play.pdf

jk

Data: 2010-02-19 11:36:20
Autor: Titus Atomicus
Play Stan Darmowy aminuty do Playa i stacjonarne

Wyobraz sobie ze umie.
Czy moglbys pisac na temat?
TA

Data: 2010-02-19 13:14:06
Autor: karol
Play Stan Darmowy aminuty do Playa i stacjonarne
Wyobraz sobie ze umie.

to niech skożysta z umiejentności

jk

Data: 2010-02-19 13:34:40
Autor: Titus Atomicus
Play Stan Darmowy aminuty do Playa i stacjonarne
In article <hllvaf$h7r$1@news.onet.pl>,

Dzieki za cenna uwage.
Radze jednak korzystac ze slownika.

TA

Data: 2010-02-19 19:33:05
Autor: karol
Play Stan Darmowy aminuty do Playa i stacjonarne
Dzieki za cenna uwage.

skąd się biorą takie osiołki, co kupują usługę, ale regulaminu nie czytają tylko wypłakują się w internecie?

jk

Data: 2010-02-19 11:14:20
Autor: SDD

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-7FF5F4.10461119022010news.onet.pl...
Witam,
Kolega chcial skorzystac ze stanu darmowego. Wlaczyl usluge, doladowal
za 30zl i rozmawial za darmo z Playem przez pol godziny.

Przy PRAWIDLOWO (tj. zgodnie z regulaminem) wlaczonej usludze "Stan Darmowy", przy polaczeniach do Playa nie zuzywaja sie ani minuty z pakietu ani minuty z uslugi "Zbieraj Minuty" ani z zadnej innej.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-19 11:19:19
Autor: SDD
[...]

A czy na pewno z doladowaniem poczekal az usluga sie aktywuje?
Na numerze, na ktorym ja wlaczalem aktywowala sie chyba ponad godzine.
Dopiero, gdy sie aktywuje mozna doladowywac - wtedy Stan Darmowy dziala natychmiast po doladowaniu.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-20 15:13:42
Autor: Endi
[...]

Może nie dzwonił do PLAY tylko na stacjonarne? BTW :

"3. Niniejsza Oferta Promocyjna umożliwia bezpłatne wykonywanie z Sieci Telekomunikacyjnej P4, krajowych

połączeń głosowych i wideo ("połączenia") na dowolnie wybrane numery z Sieci Telekomunikacyjnej P4 z

_wyłączeniem_numerów_stacjonarnych_."

Data: 2010-02-20 15:20:10
Autor: SDD

Użytkownik "Endi" <haxior@CIAHCIAHgmail.com> napisał w wiadomości news:hloqmo$f41$1news.onet.pl...

Może nie dzwonił do PLAY tylko na stacjonarne? BTW :

Albo jeszcze inaczej - moze wlasnie DZWONIL do Play, ale na stacjonarny numer (czyli na "Playa Domowego").

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-20 17:58:33
Autor: dizel
Play Stan Darmowy aminuty do Playa i stacjonarne
On Fri, 19 Feb 2010 10:46:11 +0100,

[...]

Z regulaminu wynika że po wpisaniu kodu play ma 24 godziny na
aktywacje promocji, jak kolega wpisał kod to potem powinien sprawdzić
czy promocja jest aktywna kodem:*111*1*3# , jeśli jest aktywna to
dopiero doładować za 30pln. Może kolega się pospieszył po prostu albo
dzwonił na numer który został z playa przeniesiony, jeśli było inaczej
to niech składa reklamacje.

Data: 2010-02-21 23:15:13
Autor: Titus Atomicus
Play Stan Darmowy aminuty do Playa i stacjonarne
In article <fu40o5526a948q64v62qvc5dudge2j010n@4ax.com>,
 dizel <dizel8@NOSPAMwp.pl> wrote:

> [...]

czy promocja jest aktywna kodem:*111*1*3# , jeśli jest aktywna to
dopiero doładować za 30pln. Może kolega się pospieszył po prostu

Sprawa sie wyjasnila.
Kolega sie pospieszyl.

TA

Play Stan Darmowy aminuty do Playa i stacjonarne