Data: 2009-06-10 23:58:58 | |
Autor: Maciek | |
Play - Zgoda na nagrywanie połączenia z konsultant em | |
Użytkownik "Maciek"
Pytam się więc, które to prawo reguluje *jednostronne* wyrażenie zgody na rejestrację (ja wyraziłem zgodę na nagrywanie przez konytnuowanie połączenia) rozmowy *dwustronnej*? Sprawa poszła dalej. Wychodzi na to, że konsultant Play (jego zdaniem) ma pełne prawo nie wyrazić zgody na nagrywanie, ponieważ prowadząc rozmowę służbową, na swoim stanowisku pracy jest osobą prywatną i nagrywanie rozmowy może naruszać jego dobra osobiste/prywatne. Naturalnie nie potrafił przytoczyć dziennika ustaw ale za to pochwalił się, że odbył "jakieś tam szkolenie z ochrony danych osobowych". Zakładam, że mówi prawdę. Szkoda tylko, że nie potrafi w żaden sposób potwierdzić swoich słów. Ciekawy temat i bardzo na czasie ale chyba jednak NTG, więc już spadam i potwierdzę tylko, że rozmowa z teleludkami z BOK Play jest... Daleka od profesjonalizmu, że tak to dyplomatycznie ujmę ;) Maciek. |
|
Data: 2009-06-11 07:54:54 | |
Autor: silesiac | |
Play - Zgoda na nagrywanie połączenia z konsultant em | |
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0pab5$281$1inews.gazeta.pl...
Ciekawy temat i bardzo na czasie ale chyba jednak NTG, więc już spadam i potwierdzę tylko, że rozmowa z teleludkami z BOK Play jest... Daleka od profesjonalizmu, że tak to dyplomatycznie ujmę ;) Heh, no toś faktycznie bardzo dyplomatycznie ujął. Ciekawe, że ja też już niejeden raz usłyszałem: "Jak mówiono nam na szkoleniu...", "Co pan powie, w regulaminie? Takie coś jest? Nie mówili nam o tym..." (sytuacja z wczoraj) Ale głosik był tak bezbronny i tak niepoinformowany, że miało to w sobie coś wręcz ujmującego ;-)))))))) pozdr sil |
|
Data: 2009-06-11 12:41:16 | |
Autor: silesiac | |
PS. przenosiny z Play do Play :-) | |
Tak jeszcze tylko dopowiem, że właśnie dostałem smsa. Myślałem, że od Plusa, w związku z tym, że przenoszę tam numer z P4. Hehe - a oto niespodzianka. Play pisze do mnie: "Już niebawem obecny operator zablokuje ci kartę. Zapraszamy po odbiór karty do salonu play". Ciekawe jak oni to robią...
|
|
Data: 2009-06-11 12:46:24 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
PS. przenosiny z Play do Play :-) | |
"silesiac" news:h0qn4l$epp$1atlantis.news.neostrada.pl
Tak jeszcze tylko dopowiem, że właśnie dostałem smsa. Myślałem, że odPlusa, w związku z tym, że przenoszę tam numer z P4. Hehe - a oto niespodzianka. Co w tym dziwnego? :) Pójdziesz do salonu, odbierzesz kartę a karta Plusa będzie się jeszcze do sieci logowała max. kilka dni a potem zamilknie :) |
|
Data: 2009-06-11 17:40:13 | |
Autor: elmer radi radisson | |
PS. przenosiny z Play do Play :-) | |
Valdi.Pavlack wrote:
Tak jeszcze tylko dopowiem, że właśnie dostałem smsa. Myślałem, że odPlusa, To chyba podlega jakiejs reklamacji, skoro przestala by dzialac swieza usluga po tym, jak przenioslo sie do *Plusa* numer ;) -- deutschlanding on the moon |
|
Data: 2009-06-11 17:53:28 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
PS. przenosiny z Play do Play :-) | |
"elmer radi radisson" news:h0r8gt$5hu$1inews.gazeta.pl
To chyba podlega jakiejs reklamacji, skoro przestala by dzialac swieza Aaaaaa!!!! Totalnie się zakręciłem - chyba słoneczko mi dzisiaj zbytnio przygrzało :) |
|
Data: 2009-06-11 10:53:21 | |
Autor: MM | |
Play - Zgoda na nagrywanie połączenia z konsultantem | |
Maciek pisze:
Ciekawy temat i bardzo na czasie ale chyba jednak NTG, więc już spadam i potwierdzę tylko, że rozmowa z teleludkami z BOK Play jest... Daleka od profesjonalizmu, że tak to dyplomatycznie ujmę ;) Profesjonalizm, tam nie znają tego pojęcia. Jest może kilka męskich przedstawicieli tam którzy kompetentnie wykonują swoją robotę i mają poczucie obowiązku. Ale za przeproszeniem, wszystkie pseudo konsultantki wywalił bym na zbity pysk. No i właśnie owo Biuro Obsługi Klienta skłania mnie do tego żeby zmienić operatora. Bo nie może być takich przypadków że zgłaszam problemy ze zrywaniem połączeń a mi koleś mówi że na szkoleniu mu wytłumaczyli że telefonicznie nie przyjmują reklamacji mam sobie napisać przez play24. Max |
|
Data: 2009-06-11 21:53:24 | |
Autor: qwerty | |
Play - Zgoda na nagrywanie połączenia z konsultant em | |
Użytkownik "MM" <maksymilian.com@poczta.change.hand> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h0qh87$eir$1@nemesis.news.neostrada.pl...
No i właśnie owo Biuro Obsługi Klienta skłania mnie do tego żeby zmienić operatora. Bo nie może być takich przypadków że zgłaszam problemy ze zrywaniem połączeń a mi koleś mówi że na szkoleniu mu wytłumaczyli że telefonicznie nie przyjmują reklamacji mam sobie napisać przez play24. Jak bym odpowiedział, że mu zaraz gębę obiję i prośby o zaprzestanie czynu będzie musiał wysłać faxem. :) |
|