Play a Internet z dzierżawionych nadajników

Data: 2014-08-31 13:50:33
Autor: user
Play a Internet z dzierżawionych nadajników
Czy ktoś wie ile kosztuje opcja z korzystaniem z Internetu z nadajników dzierżawionych od Orange, Plus czy T-Mobile ?
Chciałbym mieć ciągły dostęp bez ciągłego przełączania domyślnego operatora np przy korzystaniu z nawigacji.
Mam formułę PLAY Unlimited i Pakiet smartfon 2GB .

Data: 2014-08-31 14:00:17
Autor: ToMasz
W dniu 31.08.2014 13:50, user pisze:
[...]
od 3 lat w playu i teraz w red bull, nie miaÅ‚em i nie mam czegoÅ› takeigo jak internet _tylko_ w nadajnikach playa. na wczasach miaÅ‚em wybór rÄ™czny tmobile i internet dziaÅ‚aÅ‚ normalnie. w domu mam wybór z automatu i skacze po wszystkich 4 sieciach. Ostatnio z orangem jest kÅ‚opot - trzeba sobie "zażyczyć"  dostÄ™p - dajÄ… bezpÅ‚atnie

ToMasz

Data: 2014-08-31 14:43:02
Autor: user
Play a Internet z dzierżawionych nadajnik ów
http://smartfony.play.pl/android/2011/telefon-nie-laczy-sie-z-internetem-co-zrobic/

"Telefon z aktywną usługą Play Online w telefonie łączy się w Siecią korzystając z nadajników Play. Jeśli urządzenie znajduje się poza ich zasięgiem, dostęp do Internetu jest dezaktywowany (w większości telefonów przy ikonie prezentującej zasięg pojawia się wtedy litera R).
Można wymusić połączenie z Siecią poza strefą taniego internetu, pozwalając na transmisję danych w roamingu w ustawieniach sieci. Wiąże się to jednak z naliczaniem dodatkowych opłat. "

Czyli jednak jest taka możliwość ale dodatkowo płatna nie wchodząca w skład mojego pakietu.

Data: 2014-08-31 07:49:34
Autor: Pszemol
"user" <brak_meila@dupa.com> wrote in message news:ltv58r$9jl$1node1.news.atman.pl...
[...]

Widzę że taki sam syf jak T-Mobile w USa...
Nie dziwota że abonament z większą ilością danych w T-Mobile
kosztuje $100 na miesiÄ…c a taki dobry w AT&T kosztuje $160.
Ludzie wolą zapłacić ciut więcej ale nie mieć potem tego typu
problemów i niewygody - zwłaszcza gdy ktoś dużo podróżuje
i często jest poza dużymi strefami aglomeracyjnymi/autostradami.

Data: 2014-08-31 14:53:54
Autor: user
W dniu 2014-08-31 14:49, Pszemol pisze:

[...]

http://forumplay.pl/showthread.php/16867-Brak-internetu-w-Samsung-S3-poza-miastem-w-play-formu%C5%82a-na-karte

Na tym forum Play piszą znów co innego niby że nie pobierają opłat.
Z ciekawości użyłem kodu ale na razie Internetu nie mam.

Data: 2014-08-31 16:46:29
Autor: Artur Maśląg
[...]

(...)
Czyli jednak jest taka możliwość ale dodatkowo płatna nie wchodząca w
skład mojego pakietu.

Widzę że taki sam syf jak T-Mobile w USa...

Jak zwykle niedokładnie czytasz i do tego nie bardzo masz pojęcie
o czym piszesz. PLAY Unlimited z Pakiet smartfon 2GB działa
w roamingu krajowym, nic nie trzeba przełączać i nigdzie internet
nie jest dezaktywowany (o ile jest zasięg dowolnego z operatorów
krajowych). User wykopał jakiś materiał o Play Online (sprzed 3 lat),
który ma niewiele wspólnego z pytaniem...

(...)
i często jest poza dużymi strefami aglomeracyjnymi/autostradami.

Działa dobrze, bez dorabiana ideologii...

Data: 2014-09-02 00:08:43
Autor: user
W dniu 2014-08-31 16:46, Artur Maśląg pisze:

[...]

Dobra, doczytałem i włączyłem roaming krajowy komendą w telefonie.
Działa a faktycznie kiedyś chyba było to płatne przynajmniej tak mi powiedziano w salonie.

Data: 2014-09-01 23:15:15
Autor: Pszemol
"user" <brak_meila@dupa.com> wrote in message news:lu2qpd$k12$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ciekawe czy kumpel który miał T-Mobile w USA też nie umiał czegoś
włączyć :-)

Data: 2014-08-31 16:10:27
Autor: ToMasz
W dniu 31.08.2014 14:43, user pisze:
[...]

Ten post ma więcej niż 3 lata. Płacić będziesz taką kwotę, jaką masz w umowie, albo jaka wynika z umowy. natomiast ja, nie znając umowy mówię Ci - nie panikuj. OD 3 lat nie zapłaciłem (w kilku taryfach) ani grosika więcej, tym bardziej ze (jak mi powiedziano) wszystkie aktualne taryfy mają lejek. czyli jak? W domowej sieci lejek, a w roamingu krajowym natłuczesz 1000zł za internet? Wolne żarty.

ToMasz

Data: 2014-08-31 18:47:54
Autor: yabba
Użytkownik "user" <brak_meila@dupa.com> napisał w wiadomości
[...]

Były kiedyś taryfy z takim "Internet dla oszczędnych" tylko na nadajnikach
Playa. Jeśli nie masz u siebie usługi "Play Online" to problem Cię nie dotyczy.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-08-31 20:24:18
Autor: P.B.
Play a Internet z dzierżawionych nadajnik ów
Dnia Sun, 31 Aug 2014 14:43:02 +0200, user napisa³(a):

http://smartfony.play.pl/android/2011/telefon-nie-laczy-sie-z-internetem-co-zrobic/

"Telefon z aktywn± us³ug± Play Online

Czy masz us³ugê Play Online? Pisa³e¶, ¿e masz Play Unlimited, wiec co siê
stresujesz zupe³nie inn± us³ug±? W planach typowo telefonicznych zarówno
abonamentowych jak i na kartê internet kosztuje tyle samo w sieci operatora
jak i w roamingu krajowym. Jedyna ró¿nica jest taka, ¿e LTE dzia³a tylko
przez nadajniki Play - przez Plusa i T-Mobile max. to chyba 3G.     --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-08-31 20:26:07
Autor: JoteR
"user" napisał:

Można wymusić połączenie z Siecią poza strefą taniego internetu,

Skąd to wykopałeś? Tzw. "strefy taniego internetu" nie ma już od dobrych 3 lat.

JoteR

Data: 2014-08-31 16:43:58
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2014-08-31 13:50, user pisze:
Czy ktoś wie ile kosztuje opcja z korzystaniem z Internetu z nadajników
dzierżawionych od Orange, Plus czy T-Mobile ?

Tyle ile masz w swoim abonamencie.

Chciałbym mieć ciągły dostęp bez ciągłego przełączania domyślnego
operatora np przy korzystaniu z nawigacji.
Mam formułę PLAY Unlimited i Pakiet smartfon 2GB .

W ramach tej taryfy jest ciągły i nic nie trzeba robić w telefonie.

Data: 2014-09-01 11:54:19
Autor: dizel
Play a Internet z dzier¿awionych nadajników
On Sun, 31 Aug 2014 13:50:33 +0200, user <brak_meila@dupa.com> wrote:

Czy kto¶ wie ile kosztuje opcja z korzystaniem z Internetu z nadajników dzier¿awionych od Orange, Plus czy T-Mobile ?
Chcia³bym mieæ ci±g³y dostêp bez ci±g³ego prze³±czania domy¶lnego operatora np przy korzystaniu z nawigacji.
Mam formu³ê PLAY Unlimited i Pakiet smartfon 2GB .

Po co wypiszywaæ takie g³upoty?
We wszystkich ofertach g³osowych play/redbull, mo¿na korzystaæ na
nadajnikach ka¿dej sieci bez dodatkowych op³at.
Jedyny wyj±tek to oferta internetowa czyli Play Online gdzie mo¿na z
niej korzystaæ tylko na nadajnikach w³asnych Play, zawsze tak by³o,
inne sieci w tej ofercie nigdy nie by³y dostêpne.

Pozdrawiam

Play a Internet z dzierżawionych nadajników