Play – sprawdzenie salda i faktury – problem?

Data: 2009-08-01 08:47:08
Autor: ztomasz
Play – sprawdzenie salda i faktury – problem?
Irk pisze:

Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty?

Z tego co zauwazylem Play chyba ma ogolny problem techniczny ze strona internetowa. Ja mam podobne komunikaty lub brak jakichkolwiek danych. Korzystam FRESH oraz Play ONLINE i pewnego razu na stronie pod numerem z telefonu na karte informacja ze mam 18gr na koncie, a przy sprawdzeniu na telefonie kodem mialem okolo 22zl. Znowu na numerze internetu zmalalo mi 2,5GB do... 30MB. Zreszta gina mi rowniez daty konca konta na fresh-u, dziwnie naliczane sa kwoty na internecie itp. Widocznie system mial byc uniwersalny do kazdej uslugi i... nie wyrabia
--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-08-02 02:42:33
Autor: Irk
Play – sprawdzenie salda i faktury – problem ?
On 1 Sie, 08:47, ztomasz <ztomasznos...@o2.pl> pisze...
> Czy kto¶ z Was może miał takie kłopoty?

Z tego co zauwazylem Play chyba ma ogolny problem techniczny ze strona
internetowa. Ja mam podobne komunikaty

Problem ze stron± internetow± mnie nie dziwi ale czy kto¶ ma też takie
problemy jak
ja z kodami: *124# i *125# - komunikat:
"Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatno¶ci, numer rachunku
oraz warto¶ć faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play na
playmobile.pl" ?

Data: 2009-08-04 08:15:55
Autor: Daniel Biernacki
Play – sprawdzenie salda i faktury – problem ?
Ja mam dokładnie taki sam kłopot. Najgorsze jest to ze muszę opłacić
fakturę do 5.08 a  nie mam pojęcia jak to zrobić?
Kto¶ może wie ??

Data: 2009-08-04 13:49:06
Autor: Jakub
On 4 Sie, 11:15, Daniel Biernacki <malybier...@gmail.com> wrote:
Ja mam dokładnie taki sam kłopot. Najgorsze jest to ze muszę opłacić
fakturę do 5.08 a  nie mam pojęcia jak to zrobić?
Kto¶ może wie ??

Najlepiej jest aktywować eawizo, wtedy na maila przychodzi kwota do
zapłaty, numer faktury i numer konta do przelewu.

Play – sprawdzenie salda i faktury – problem?