Data: 2009-08-01 08:47:08 | |
Autor: ztomasz | |
Play – sprawdzenie salda i faktury – problem? | |
Irk pisze:
Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty? Z tego co zauwazylem Play chyba ma ogolny problem techniczny ze strona internetowa. Ja mam podobne komunikaty lub brak jakichkolwiek danych. Korzystam FRESH oraz Play ONLINE i pewnego razu na stronie pod numerem z telefonu na karte informacja ze mam 18gr na koncie, a przy sprawdzeniu na telefonie kodem mialem okolo 22zl. Znowu na numerze internetu zmalalo mi 2,5GB do... 30MB. Zreszta gina mi rowniez daty konca konta na fresh-u, dziwnie naliczane sa kwoty na internecie itp. Widocznie system mial byc uniwersalny do kazdej uslugi i... nie wyrabia -- Tomasz Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE= |
|
Data: 2009-08-02 02:42:33 | |
Autor: Irk | |
Play – sprawdzenie salda i faktury – problem ? | |
On 1 Sie, 08:47, ztomasz <ztomasznos...@o2.pl> pisze...
> Czy kto¶ z Was może miał takie kłopoty? Z tego co zauwazylem Play chyba ma ogolny problem techniczny ze strona Problem ze stron± internetow± mnie nie dziwi ale czy kto¶ ma też takie problemy jak ja z kodami: *124# i *125# - komunikat: "Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatno¶ci, numer rachunku oraz warto¶ć faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play na playmobile.pl" ? |
|
Data: 2009-08-04 08:15:55 | |
Autor: Daniel Biernacki | |
Play – sprawdzenie salda i faktury – problem ? | |
Ja mam dokładnie taki sam kłopot. Najgorsze jest to ze muszę opłacić
fakturę do 5.08 a nie mam pojęcia jak to zrobić? Kto¶ może wie ?? |
|
Data: 2009-08-04 13:49:06 | |
Autor: Jakub | |
Play – sprawdzenie salda i faktury – problem ? | |
On 4 Sie, 11:15, Daniel Biernacki <malybier...@gmail.com> wrote:
Ja mam dokładnie taki sam kłopot. Najgorsze jest to ze muszę opłacić Najlepiej jest aktywować eawizo, wtedy na maila przychodzi kwota do zapłaty, numer faktury i numer konta do przelewu. |
|