Play aktywacja karty.

1 Data: Lipiec 13 2009 07:44:06
Autor: minstal
Play aktywacja karty.
Witam.
Przeniosłem numer z ery do  fresha.
Teoretycznie od wczoraj powinien działać, a tu du...
Ktoś wie jak długo się czeka?

2 Data: Lipiec 13 2009 08:12:24
Autor: Tomek
Re: Play aktywacja karty.
minstal pisze:
Witam.
Przeniosłem numer z ery do  fresha.
Teoretycznie od wczoraj powinien działać, a tu du...
Ktoś wie jak długo się czeka?
kiedy przenosiłeś, powinni podać Ci termin przy podpisie wniosku, ja przed 6 .07 czekałem 7 dni
az

3 Data: Lipiec 13 2009 08:24:19
Autor: minstal
Re: Play aktywacja karty.
Tomek pisze:

kiedy przenosiłeś, powinni podać Ci termin przy podpisie wniosku, ja przed 6 .07 czekałem 7 dni
az

To era jest lepsza, mieli wyłączyć 12 i wyłączyli.
7 dni bez telefonu? Oni chyba ocipieli.

4 Data: Lipiec 13 2009 13:41:37
Autor: Tomek
Re: Play aktywacja karty.
minstal pisze:
Tomek pisze:

[...]

jakie 7 dni, jedni wyłączają , a drudzy włączają, telefon działa bez żadnych przerw

5 Data: Lipiec 13 2009 14:17:03
Autor: minstal
Re: Play aktywacja karty.
Tomek pisze:

jakie 7 dni, jedni wyłączają , a drudzy włączają, telefon działa bez żadnych przerw

Tak dobrze to nie ma. Ja  byłem 1 dzień bez telefonu.
Dopiero dzisiaj po południu został aktywowany.
Ale i tak coś nie gra, bo nie mogę się zalogować do "mojego playa".
Nie pasuje im mój stary numer po erze.

6 Data: Lipiec 13 2009 12:53:54
Autor: minstal
Re: Play aktywacja karty.