Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Play - awaria systemu billingowego ?

Play - awaria systemu billingowego ?

Data: 2011-04-14 11:38:40
Autor: Piotr
Play - awaria systemu billingowego ?
Witam
Wczoraj sprawdzając kodem *101# numer w abonamencie otrzymałem informacje, że nagle mam 35,90 zł ponad abonament ( Play dla Firm 75 z ośmioma godzinami rozmów do wszystkich i nielimitowanymi w sieci i stacjonarne ). Oczywiście "nadwyżka" nie ma to żadnego pokrycia z billingiem ( wykorzystałem może z 1,5 godziny poza sieć ). Taka sama kwota jest pokazywana w Play24. Konsultant potwierdził, że mają jakiś problem od 11.04.
Na drugim numerze jeszcze wyższa kwota.
Mam nadzieje, że nie doliczą mi tej kwoty do faktury ( okres rozliczeniowy 10.03-9.04 ).

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2011-04-15 08:16:38
Autor: Adrian
Play - awaria systemu billingowego ?
W dniu 2011-04-14 11:38, Piotr pisze:
Witam
Wczoraj sprawdzając kodem *101# numer w abonamencie otrzymałem
informacje, że nagle mam 35,90 zł ponad abonament ( Play dla Firm 75 z
ośmioma godzinami rozmów do wszystkich i nielimitowanymi w sieci i
stacjonarne ). Oczywiście "nadwyżka" nie ma to żadnego pokrycia z
billingiem ( wykorzystałem może z 1,5 godziny poza sieć ). Taka sama
kwota jest pokazywana w Play24. Konsultant potwierdził, że mają jakiś
problem od 11.04.
Na drugim numerze jeszcze wyższa kwota.
Mam nadzieje, że nie doliczą mi tej kwoty do faktury ( okres
rozliczeniowy 10.03-9.04 ).

Pozdrawiam
Piotr


Jakiś czas temu miałem podobną sytuację. Konsultant też powiedział, że mają problem z systemem billingowym i że moje smsy i połączenia zostaną
na koniec miesiąca rozliczone prawidłowo.
Dodam, że w tym miesiącu rozliczeniowym, gdy sprawdzałem saldo konta przez Play24 nie miałem już żadnych informacji o jego stanie, nie wiedziałem ile minut i ile smsów pozostało, w sumie głównie zależało mi na smsach, bo stan minut kodem (*101#) można było sprawdzać bezproblemowo.
Oczywiście faktura VAT na koniec miesiąca NIE uwzględniła tych inaczej rozliczonych minut i smsów, było tak jakby tego zdarzenia nie było, ale doszła opłata za połączenie z ... konsultantem :P
Pozdrawiam
-Adrian

Data: 2011-04-15 21:05:25
Autor: perszing
Play - awaria systemu billingowego ?
W dniu 2011-04-15 08:16, Adrian pisze:
Jakiś czas temu miałem podobną sytuację. Konsultant też powiedział, że
mają problem z systemem billingowym i że moje smsy i połączenia zostaną
na koniec miesiąca rozliczone prawidłowo.
Dodam, że w tym miesiącu rozliczeniowym, gdy sprawdzałem saldo konta
przez Play24 nie miałem już żadnych informacji o jego stanie, nie
wiedziałem ile minut i ile smsów pozostało, w sumie głównie zależało mi
na smsach, bo stan minut kodem (*101#) można było sprawdzać bezproblemowo.
Oczywiście faktura VAT na koniec miesiąca NIE uwzględniła tych inaczej
rozliczonych minut i smsów, było tak jakby tego zdarzenia nie było, ale
doszła opłata za połączenie z ... konsultantem :P
Pozdrawiam

Gorzej bedzie jak im calkiem padnie billing. Bezpieczniej na karcie siedziec :P

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Play - awaria systemu billingowego ?

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona