Data: 2011-04-15 08:16:38 | |
Autor: Adrian | |
Play - awaria systemu billingowego ? | |
W dniu 2011-04-14 11:38, Piotr pisze:
Witam Jakiś czas temu miałem podobną sytuację. Konsultant też powiedział, że mają problem z systemem billingowym i że moje smsy i połączenia zostaną na koniec miesiąca rozliczone prawidłowo. Dodam, że w tym miesiącu rozliczeniowym, gdy sprawdzałem saldo konta przez Play24 nie miałem już żadnych informacji o jego stanie, nie wiedziałem ile minut i ile smsów pozostało, w sumie głównie zależało mi na smsach, bo stan minut kodem (*101#) można było sprawdzać bezproblemowo. Oczywiście faktura VAT na koniec miesiąca NIE uwzględniła tych inaczej rozliczonych minut i smsów, było tak jakby tego zdarzenia nie było, ale doszła opłata za połączenie z ... konsultantem :P Pozdrawiam -Adrian |
|
Data: 2011-04-15 21:05:25 | |
Autor: perszing | |
Play - awaria systemu billingowego ? | |
W dniu 2011-04-15 08:16, Adrian pisze:
Jakiś czas temu miałem podobną sytuację. Konsultant też powiedział, że Gorzej bedzie jak im calkiem padnie billing. Bezpieczniej na karcie siedziec :P -- www.ogloszenia.krakow.pl |
|