Play biznes do fresha

Data: 2009-08-29 13:50:15
Autor: owp
Play biznes do fresha
Cześć.
Mam 2 nr w Play biznes. Czy mogę jeden przedłużyć, a drugi przenieść do Fresh ? Na ile przed końcem trzeba działać - miesiąc, czy wszystko jedno ?
Pzdr
owp

Data: 2009-08-30 20:33:54
Autor: sunwick
Play biznes do fresha
miesiac przed koncem, musisz zaznaczyc ze chcesz fresh bo numer
wylacza... w salonie wszystko zalatwisz, bierz jednak potwierdzenia
kazdej operacji bo inaczej moze byc nieciekawie tj. u mnie... teraz
sie potwierdzenia przydają

Data: 2009-08-31 08:29:26
Autor: owp
Play biznes do fresha

[...]