Play - blokada 0700 i miedzynarodowe - niemożliwa

Data: 2010-09-21 23:11:01
Autor: Piotr
Play - blokada 0700 i miedzynarodowe - niemożliwa
Witam
W punkcie Play poinformowano mnie, że nie ma możliwości włączenia blokady połączeń wychodzących na numery 0700 oraz numery zagraniczne.
Czy faktycznie tak jest, czy może trzeba "uderzyć" gdzie indziej ?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-09-22 00:35:12
Autor: SDD
Play - blokada 0700 i miedzynarodowe - niemo¿liwa

U¿ytkownik "Piotr" <maximusNOSPAM@kr.home.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c991f65$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
Witam
W punkcie Play poinformowano mnie, ¿e nie ma mo¿liwo¶ci w³±czenia blokady po³±czeñ wychodz±cych na numery 0700 oraz numery zagraniczne.
Czy faktycznie tak jest, czy mo¿e trzeba "uderzyæ" gdzie indziej ?

Zagraniczne mozna zawsze i bardzo latwo:

*331*0000# - wszystko
*331*0000*11# - tylko rozmowy

Zagraniczne z wyjatkiem polaczen do Polski:
*332*0000# - wszystko
*332*0000*11# - tylko rozmowy

standardowe haslo 0000 mozna zmienic (nie chce mi sie sprawdzac jakim kodem)
Blokady wylaczamy #331*0000#  #332*0000#

0700 w ten sposob niestety nie zablokujesz

Pozdrawiam
SDD

Play - blokada 0700 i miedzynarodowe - niemożliwa