Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....

Data: 2012-02-15 10:10:14
Autor: Mikolaj Jopczynski
Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....
Witajcie,

Mam pytanko - bo jak to sie wiele razy okazalo, w boku niewiele wiedza - czy istnieje w taryfach biznesowych mozliwosc blokady wszystkich polaczen przychodzacych poza okreslonymi numerami? Wzglednie czy jakis telefon (tani) umozliwa taka konfiguracje?

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-02-15 04:05:10
Autor: Ircys
Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....
On 15 Lut, 10:10, Mikolaj Jopczynski pisze...
czy istnieje w taryfach biznesowych mozliwosc blokady wszystkich
polaczen przychodzacych poza okreslonymi numerami?

Play nie ma takiej usługi. Jedynie co oferuje to ACR, który i tak
trochę
kulawo działa. Obawiam się, że żaden operator mobilny w .pl (niech
mnie ktoś
poprawi jeśli się mylę) nie ma takiej usługi z prostej przyczyny -
robi się
to z poziomu aparatu.

Ircys

Data: 2012-02-15 13:21:13
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-02-15 13:05, Ircys pisze:
[...]

Podzielisz sie zatem info jak?

Data: 2012-02-15 09:33:18
Autor: Ircys
Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....
On 15 Lut, 13:21, Mikolaj Jopczynski pisze...
> [...]
> mnie ktoś poprawi jeśli się mylę) nie ma takiej usługi z prostej przyczyny -

W moim leciwym Sony Ericssonie C702i robie się to w: Ustawienia--
Połączenia-- >
Zarządzanie połączeniami-- >Akceptuj połączenia -- > tylko z listy i tu
można dodawać
numery. Korzystam z tego gdy jestem na urlopie, ale widzę, że Ty
jesteś miłosnikiem
Nokii, więc szukaj u siebie jak to zrobić.

Ircys

Data: 2012-02-15 22:30:36
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-02-15 18:33, Ircys pisze:
[...]

Kiedy cos takiego powiedzialem? Nadinterpretujesz.
Gdybym nim byl, nie uzywalbym od kilku dobrych lat najpierw symbianow (nie noki:P), potem mobajlow, a teraz androida:P

Data: 2012-02-15 13:51:21
Autor: Tomek

Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał:

Podzielisz sie zatem info jak?

W zależności od telefonu i systemu program Black List, do blokowania połączeń.

Data: 2012-02-15 14:06:07
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-02-15 13:51, Tomek pisze:

Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał:

Podzielisz sie zatem info jak?

W zależności od telefonu i systemu program Black List, do blokowania
połączeń.

Telefon to idiotoodporna nokia z latarka (nie pamietam modelu) - ale nie doszukalem sie takiej opcji w menuu.

Data: 2012-02-15 16:05:31
Autor: news
Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....
doszukalem sie takiej opcji w menuu.

sprubuj: Menu-Setings-Android-Appications-Black List

Data: 2012-02-15 15:24:19
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 15 Feb 2012 16:11:25 +0100, Mikolaj Jopczynski napisał(a):

W dniu 2012-02-15 16:05, news pisze:
sprubuj: Menu-Setings-Android-Appications-Black List

A przeczytaj prosze dokladnie co napisalem .... nokia, debilna :)

nie nokia deblina tylko kolina debilna.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

Data: 2012-02-15 16:49:35
Autor: news
Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....
A przeczytaj prosze dokladnie co napisalem .... nokia, debilna :)

sprubować zawszy waro

jk

Data: 2012-02-15 17:59:10
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-02-15 16:49, news pisze:
A przeczytaj prosze dokladnie co napisalem .... nokia, debilna :)

sprubowaďż˝ zawszy waro

Zainstalowac androida na nokii za 100 zl?

Data: 2012-02-15 23:03:18
Autor: Kriss
Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....
Na symbiana byly programy black-list. Używałem w N70

Data: 2012-02-16 16:43:54
Autor: Amir
Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....

W zależności od telefonu i systemu program Black List, do blokowania połączeń.

tylko taki program odrzuca połączenie, jest zajęte a to może drażnić drugą stronę.
Jakis czas temu w erze zrobiłem przekierowanie (gdy zajęte) na numer, który nie istnieje,
i po prostu odrzucałem połączenie.

Data: 2012-02-16 15:47:40
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 16 Feb 2012 16:43:54 +0100, Amir napisał(a):

Jakis czas temu w erze zrobiłem przekierowanie (gdy zajęte) na numer, który nie istnieje,

Rozsądny człowiek w takiej sytuacji wyłączyłby call waiting.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-02-15 10:28:23
Autor: J.F.
Dnia Wed, 15 Feb 2012 10:10:14 +0100, Mikolaj Jopczynski napisał(a):
[...]

Chyba wszystkie telefony maja blokade "tylko numery z ksiazki".

Oczywiscie juz nawet dzieci w przedszkolu potrafia to obejsc ;-)

J.

Data: 2012-02-15 11:53:58
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-02-15 10:28, J.F. pisze:
[...]

Bardziej interesuje mnie blokada po stronie sieci, bo uzytkownik telefonu mowiac delikatnie jest oporny:)

Data: 2012-02-16 10:17:54
Autor: adresss
Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....
w Nokii 6710 bylo
w Nokii 6700 jest

chyba opcjach dotyczacych polaczen:

call barring i tam to sie wszystko ustawialo, ale trzeba zalozyc
security code

ale ta opjac sluzy do blokady polaczen wychodzacych, czyli na ustalone
numery pozwoli, ale czy to dziala w 2 strony?

--
ThinkXtra

Data: 2012-02-16 10:25:24
Autor: adresss
Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....
On Thu, 16 Feb 2012 10:17:54 +0100, adresss@poczta.pl wrote:

w Nokii 6710 bylo

sorry 6310

--
ThinkXtra

Data: 2012-02-16 15:06:38
Autor: ToMasz
W dniu 15.02.2012 10:10, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

wszystkie stare ericssony miały białą listę. Jeśli ten telefon który masz ma grupy w książce telefonicznej i różne dzwonki, można zrobić tak: Dzwonek telefonu dla wszystkich = cisza.mid. Osoby które masz w książce dodajesz do grupy, nadajesz im dzwonek = telefon.mid
W ten sposób nie usłyszysz jak ktoś obcy zadzwoni.

ToMasz

Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....