Play blokuje dostęp do transmisji danych w sieci p lus?

Data: 2009-07-01 20:46:34
Autor: Pan Piskorz
Play blokuje dostęp do transmisji danych w sieci p lus?
Jestem abonentem Play i od kilku dni ręcznie wymusiłem logowanie się do sieci plusgsm w 2G. Tylko przejechałem pół kraju w miedzy czasie i nigdzie za pomocą sieci plus będąc abonentem play nie można korzystać z transmisji danych bo jest ona nie dostępna.

ja mam play online i z założenia działa on jedynie na 3g play-a,
nie spodziewam się czego innego

P.

Play blokuje dostęp do transmisji danych w sieci p lus?