Data: 2009-03-23 15:06:39 | |
Autor: Tony | |
Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy | |
Za
http://www.karciarz.pl/info/play-blokuje-rozmowy-klientom-po-dwoch-godzinach-rozmowy Dla nieklikających: Jeden z nowych klientów sieci komórkowej Play, który kilka dni temu podpisał umowę z tym operatorem odebrał telefon i zaczął z niego korzystać. Niestety nie było mu dane zbyt długo cieszyć się z nowego telefonu. Po 4 dniach operator Play zablokował mu połączenia wychodzące. Powód to zbyt długa (dwugodzinna) rozmowa do sieci innego operatora. Użytkownik nie otrzymał żadnego ostrzeżenia od sieci Play. Przy każdej próbie wykonania połączenia otrzymywał ten sam komunikat informujący, że połączenia wychodzące są zablokowane i operator prosi o kontakt z biurem obsługi. Niestety połączenia z biurem obsługi klienta zostały zablokowane jak wszystkie inne. Sprzedawca w sklepie w którym pechowy klient podpisywał umowę przeanalizował problem i doszedł do wniosku że uszkodzony jest telefon albo karta SIM i odesłał do salonu firmowego Playa. W salonie firmowym rozwiano jego wszelkie wątpliwości. "To nie karta SIM jest uszkodzona, to nasza polityka." - usłyszał klient. Pracownik Play poinformował go, że jest niewiarygodnym klientem dla operatora. Dwie godziny rozmowy na jeden numer są podejrzanym zachowaniem a operator broniąc się przed naciągaczami, którzy kupują telefon a potem nie płacą rachunku, prewencyjnie blokuje połączenia wychodzące. Klientowi zaproponowano wpłacenie kaucji w wysokości 350 zł, jednak nie określono daty jej zwrotu. Ostatecznie po interwencji u rzecznika Play klientowi przywrócono możliwość wykonywania rozmów. Dziwna to polityka, niemniej jednak operator tłumaczy się tym, że taka polityka chroni klientów. Zabezpieczenia są ważne, byle tylko nie cierpiał na tym klient... |
|
Data: 2009-03-23 15:44:40 | |
Autor: osiek | |
Play blokuje rozmowy klientom po dwóch go dzinach rozmowy | |
eee nie tylko play. Trójca przenajświętsza też czasami stosuje takie metody wiec nic nowego ;)
|
|
Data: 2009-03-23 16:02:00 | |
Autor: Tomek | |
kto normalny rozmawia 2 godz przez komórkę | |
to wszystko dla bezpieczeństwa naszych portfeli
|
|
Data: 2009-03-23 18:02:45 | |
Autor: Arek | |
kto normalny rozmawia 2 godz przez komórkę | |
Tomek napisał(a) w wiadomości: ...
to wszystko dla bezpieczeństwa naszych portfeli Było w umowie - wszystko w porządku. Nie było - odszkodowanie dla klienta się należy. "Abonent ma prawo do odszkodowania za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo. Wynosi ono 1/15 średniej opłaty miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych. Przy tych wyliczeniach nie może jednak być brany pod uwagę okres dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy. Za czas przerwy krótszy niż 36 godzin w okresie rozliczeniowym odszkodowanie nie przysługuje. Oprócz odszkodowania abonent ma również prawo do zwrotu części miesięcznej opłaty abonamentowej. Należną kwotę oblicza się za każdy dzień, w którym miała miejsce przerwa w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo, trwająca dłużej niż 12 godzin. Za każdy dzień wynosi ona 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej." Chyba, że się coś zmieniło. TPSA też podobno przerywa po 30 lub 45 min ale pod numery "podejrzane". Nie wiem tylko czy ma taki kaprys, czy jakiś przepis im tego nie nakazuje. No i nie wiadomo czy to można odblokować. Arek |
|
Data: 2009-03-23 19:10:13 | |
Autor: Pete | |
kto normalny rozmawia 2 godz przez komórkę | |
Arek pisze:
Tomek napisał(a) w wiadomości: ... Nic się nie zmieniło. Polecam §7 Regulaminu Play: http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swiadczenia_uslug_telekomunikacyjnych_dla_abonentow.pdf i przykładowy zapis z oferty promocyjnej: "Dla każdego Abonamentu określony jest indywidualnie Limit Kredytowy w kwocie co najmniej 200PLN." -- Pete |
|
Data: 2009-04-06 18:25:12 | |
Autor: Bebe | |
kto normalny rozmawia 2 godz przez komórk | |
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:6tvk96-qk4.ln1ihal.dal.local.domain... Nic się nie zmieniło. Polecam §7 Regulaminu Play: ale z tego wynika że praktyka operatora była prawdopodobnie znana klientowi w momencie podpisywania umowy i odszkodowanie się nie należy. |
|
Data: 2009-04-05 00:06:39 | |
Autor: Leszek(Lechu) Marmon | |
kto normalny rozmawia 2 godz przez komórkę | |
On Mon, 23 Mar 2009 16:02:00 +0100, Tomek <adres@mailowy.pl> wrote:
to wszystko dla bezpieczeństwa naszych portfeli Nie. To wszystko dla bezpieczenstwa portfeli naszych operatorow. Pozdr. Lechu |
|
Data: 2009-04-06 14:58:11 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
kto normalny rozmawia 2 godz przez komórkę | |
Tylko nienormalny, mózg się lasuje.
JaC |
|
Data: 2009-03-23 16:26:20 | |
Autor: Tomasz | |
Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy | |
Użytkownik "Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości news:1cejyxi99kf82.1psoqu8jpjslw.dlg40tude.net... ZaJa w Orange nie mamtakich problemów. Mam tzw darmowy numer, który kosztuje mnie 15PLN i rozmawiam non stop przez 5 godz.w ciagu doby lub nawet dłużej. na bilingu miesiecznym otrzymuje symulacje kosztów rozmowy z tym numerm. wynosii ona okolo 4500 plnna miesiąc. Co kient to klient. |
|
Data: 2009-03-23 18:03:28 | |
Autor: osiek | |
Play blokuje rozmowy klientom po dwóch go dzinach rozmowy | |
Tomasz pisze:
Użytkownik "Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości news:1cejyxi99kf82.1psoqu8jpjslw.dlg40tude.net...taka praktyka stosowana jest do zapłaty pierwszej lub pierwszych dwóch trzech faktur. Zauważ że jest to NOWY klient i generuje ruch płatny a nie bezpłatny tak jak Ty, STAŁY kliencie |
|
Data: 2009-03-23 18:51:05 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach roz mowy | |
"osiek" news:gq8fgm$5nd$1atlantis.news.neostrada.pl
taka praktyka stosowana jest do zapłaty pierwszej lub pierwszych dwóch Chyba tylko w Play... Zauważ że jest to NOWY klient i generuje ruch płatny a A czy to coś zmienia? Czy wg. Ciebie takie postępowanie operatora jest fair? Odpowiedź jest chyba oczywista. Z drugiej strony po co mamy przedstawiać szeroko rozumianemu operatorowi przy podpisywaniu umowy zaświadczenia o zarobkach itp. jeżeli i tak przy 2 - godzinnej gadce do kolegi z wojska, która ma telefon w innej sieci klient traci możliwość wykonywania połączeń bo a nóż chce wydymać operatora. |
|
Data: 2009-03-23 20:55:12 | |
Autor: Chris | |
Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy | |
Dnia Mon, 23 Mar 2009 18:51:05 +0100, Valdi.Pavlack napisał(a):
taka praktyka stosowana jest do zapłaty pierwszej lub pierwszych dwóch Wcale nie, cała trójca to stosuje. Zauważ że jest to NOWY klient i generuje ruch płatny a Oczywiście! Wszędzie na kredyt zaufania trzeba sobie zapracować. Może tego nie pamiętasz, ale dawniej to operator nowemu klientowi nawet roamingu nie uruchamiał. Trzeba było zapłacić w kilka faktur, aby tego zaszczytu dostąpić. Czy wg. Ciebie takie postępowanie operatora jest fair? Według mnie, jest całkowicie uzasadnione. Klient przyszedł do punku obsługi klienta, zapłacił za odbyte rozmowy i może dalej korzystać z usług operatora. -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2009-04-04 15:02:01 | |
Autor: Leszek(Lechu) Marmon | |
Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy | |
On Mon, 23 Mar 2009 18:51:05 +0100, "Valdi.Pavlack"
<Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote: Z drugiej strony po co mamy przedstawiać szeroko rozumianemu operatorowi Kiedys mozna bylo wplacic kaucje. L. |
|
Data: 2009-03-23 20:09:59 | |
Autor: Tomasz | |
Play blokuje rozmowy klientom po dwóch godzinach rozmowy | |
Użytkownik "osiek" <osiek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq8fgm$5nd$1atlantis.news.neostrada.pl... Tomasz pisze:Bo kto płaci ten ma. |