Play - brak haseł jednorazowych

Data: 2009-09-27 00:05:28
Autor: SDD
Play - brak haseł jednorazowych

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:h9m3gg$p5g$1nemesis.news.neostrada.pl...

Jakiś tydzień temu w podobnej sytuacji SMS z hasłem jednorazowym
przyszedł w nocy po kilku godzinach, ale teraz już w ogóle nie
przychodzi!

Hmmm - co najmniej od roku korzystam z Play24 i taki akurat blad NIGDY mi sie jeszcze nie przytrafil.
Czasem zdarzaja sie inne bledy - np. nie mozna sie wogole zalogowac, albo zalogowuje za 10. razem, itp. - ale, zeby haslo nie przyszlo, to nigdy. Jak dotad, to takie rzeczy tylko w Erze :)
W Play24 zarzadzam 5 numerami (4 x Fresh, z czego 2 "naturalne" jeden z TT i jeden z WP Mobi + 1 Play Online). Jako glowny numer do hasel mam ustawiony numer Fresha przeniesiony z WP Mobi.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-27 00:22:32
Autor: Piotr M
Play - brak haseł jednorazowych
Pewnego razu SDD tak oto obwieścił(a):

Hmmm - co najmniej od roku korzystam z Play24 i taki akurat blad NIGDY mi sie jeszcze nie przytrafil.

To samo chciałem napisać :D
Korzystam z Fresha od początku i standardem jest że co jakiś czas wyjdzie
jakiś babol (takie mam już zdanie o nim), ale akurat te hasła to zawsze mi
przychodzą od razu.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-09-27 00:30:53
Autor: Chris
Dnia Sun, 27 Sep 2009 00:22:32 +0200, Piotr M napisał(a):

[...]

A moglibyście TERAZ spróbować, czy dostajecie te hasła?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-27 01:08:52
Autor: ZeN

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:h9m4vv$dqs$1atlantis.news.neostrada.pl...
Dnia Sun, 27 Sep 2009 00:22:32 +0200, Piotr M napisał(a):

A moglibyście TERAZ spróbować, czy dostajecie te hasła?

u mnie np. w niecałą sekundę po wciśnięciu entera... :)

Data: 2009-09-27 01:44:59
Autor: Chris
Dnia Sun, 27 Sep 2009 01:08:52 +0200, ZeN napisał(a):

A moglibyście TERAZ spróbować, czy dostajecie te hasła?

u mnie np. w niecałą sekundę po wciśnięciu entera... :)

Dzięki!
Sprawa już się (przynajmniej częściowo) wyjaśniła.
Mam 2 komórki w Play. Wygląda na to, że obie miały w jakiś tajemniczy
sposób wyłączone odbieranie SMS-ów.
Gdy usiłowałem wysłać SMS-a z jednej na drugą, dostawałem komunikat, że
"Number not in use" (mam angielskie menu).
Dopiero gdy zadzwoniłem z pierwszej komórki na drugą, a potem z drugiej
na pierwszą, to SMS-y mi się nagle odetkały i na obie komórki dostałem
na raz wszystkie zaległe SMS-y z hasłami jednorazowymi!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-27 11:27:08
Autor: Chris
Play - brak haseł jednorazowych
Jeszcze jedna ciekawostka związana z tym wydarzeniem.
Gdy zalogowałem się na konto, stwierdziłem, że mam całkowicie
wyczyszczoną historię połączeń, nie ma w niej ani jednego połączenia!
Ponieważ mam pewne podejrzenia w tej kwestii, więc gdyby ktoś z Was
sprawdzał historię połączeń u siebie, proszę o wiadomość, jak to
przedstawia się u niego.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-27 12:05:06
Autor: Piotr M
Play - brak haseł jednorazowych
Pewnego razu Chris tak oto obwieścił(a):
Jeszcze jedna ciekawostka związana z tym wydarzeniem.

Bo Play wiecznie zaskakuje i inspiruje ;)

Ponieważ mam pewne podejrzenia w tej kwestii

To zdradź owe.

U mnie w czasie rzeczywistym wyświetla, po odświeżeniu oczywiście.
A sprawdziłeś z jakiego okresu chcesz biling?

Data: 2009-09-27 11:58:57
Autor: J.F.
On Sun, 27 Sep 2009 01:44:59 +0200,  Chris wrote:
[...]

Cos podobnego pamietam przed laty w plusie - rozmowa telefoniczna, a
potem przychodzi hurtem kilka sms.

J.

Play - brak haseł jednorazowych