Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klie nta

Data: 2011-01-09 15:38:22
Autor: Marek
Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klie nta
Do pośmiania się lub płaczu...

Zarządzałem telefonami jakie miałem poprzez Play 24. W tym celu zaraz po podpisaniu umowy musiałem upoważnić siebie samego na piśmie abym mógł to czynić. Wszystko pracowało jak należy aż do czerwca 2010, potem przestałem mieć dostęp do historii połączeń oraz zarządzania usługami dla innych numerów niż główny. Po 2 miesiącach wymiany korespondencji uzyskałem odpowiedź, że w/w pismo muszę raz jeszcze wystawić ponieważ wcześniejszego nigdy nie było! OK, uczyniłem to ... lecz nic się nie zmieniło. Po kolejnych 2 miesiącach wymiany korespondencji odblokowano mi dostęp do historii połączeń pozostałych numerów... ale nie do zarządzania usługami. Zarządzanie działa tylko dla 2 numerów - dla pozostałych brak jest zakładki "usługi". Przesyłałem screenshoty, w których było pokazane, że po przełączeniu się na większość numerów nie ma w/w zakładki. Dwa razy udało mi się nakłonić konsultanta aby wszedł na moje konto w celu potwierdzenia, że nie mam omamów i dołączył swoją opinię w kolejnych zgłoszeniach (potem odcięli konsultantów od internetu aby nie mogli potwierdzać nieprawidłowości). Nic to nie pomogło. Otrzymywałem na przemian odpowiedzi, że uznają moją reklamację i uzasadnili przyczynę problemów oraz, że dostanę jako rekompensatę 10 min do wszystkich ekstra, a potem gdy pisałem, że mam gdzieś te 10 minut i chcę tylko usunięcia usterki - odpowiadali że żadnego problemu nie ma i nie było. Odpowiedź po dwukrotnym przesłaniu screenshotów była "prosimy przesłać screnshota" mimo iż go dostali (co konsultant potwierdził) albo "nie znaleźliśmy żadnych nieprawidłowości". To tak jakbym tylko ja na nich nie widział zakładki "usługi". Prosiłem w kolejnych reklamacjach aby osoba techniczna skontaktowała się ze mną w celu zaprezentowania problemu - zignorowali mnie. Napisali ponownie, że nie ma żadnych problemów. Po pół roku składania wielu reklamacji w jednej sprawie otrzymałem odpowiedź, że droga reklamacyjna zostaje zamknięta i mogę jedynie przed sądem domagać się swoich racji.

Czy faktycznie jest jakiś paragraf na jaki mogę się powołać? Poniekąd usługami mogę zarządzać przy pomocy kodów więc zakres usług teoretycznie nie jest ograniczony. Zresztą to trochę dziwne bo to oznacza, że posiadacz (nie właściciel) telefonu może sobie zmieniać zakres usług bez mojej wiedzy. Jaka jest Wasza opinia?

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-01-09 08:16:27
Autor: Ircys
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta
On 9 Sty, 15:38, Marek pisze...
Do po¶miania siê lub p³aczu...

Zarz±dza³em telefonami jakie mia³em poprzez Play 24. W tym celu zaraz po
podpisaniu umowy musia³em upowa¿niæ siebie samego na pi¶mie abym móg³ to
czyniæ. Wszystko pracowa³o jak nale¿y a¿ do czerwca 2010, potem
przesta³em mieæ dostêp do historii po³±czeñ oraz zarz±dzania us³ugami
dla innych numerów ni¿ g³ówny. Po 2 miesi±cach wymiany korespondencji
uzyska³em odpowied¼, ¿e w/w pismo muszê raz jeszcze wystawiæ poniewa¿
wcze¶niejszego nigdy nie by³o! OK, uczyni³em to ... lecz nic siê nie
zmieni³o. Po kolejnych 2 miesi±cach wymiany korespondencji odblokowano
mi dostêp do historii po³±czeñ pozosta³ych numerów... ale nie do
zarz±dzania us³ugami. Zarz±dzanie dzia³a tylko dla 2 numerów - dla
pozosta³ych brak jest zak³adki "us³ugi". Przesy³a³em screenshoty, w
których by³o pokazane, ¿e po prze³±czeniu siê na wiêkszo¶æ numerów nie
ma w/w zak³adki. Dwa razy uda³o mi siê nak³oniæ konsultanta aby wszed³
na moje konto w celu potwierdzenia, ¿e nie mam omamów i do³±czy³ swoj±
opiniê w kolejnych zg³oszeniach (potem odciêli konsultantów od internetu
aby nie mogli potwierdzaæ nieprawid³owo¶ci). Nic to nie pomog³o.
Otrzymywa³em na przemian odpowiedzi, ¿e uznaj± moj± reklamacjê i
uzasadnili przyczynê problemów oraz, ¿e dostanê jako rekompensatê 10 min
do wszystkich ekstra, a potem gdy pisa³em, ¿e mam gdzie¶ te 10 minut i
chcê tylko usuniêcia usterki - odpowiadali ¿e ¿adnego problemu nie ma i
nie by³o. Odpowied¼ po dwukrotnym przes³aniu screenshotów by³a "prosimy
przes³aæ screnshota" mimo i¿ go dostali (co konsultant potwierdzi³) albo
"nie znale¼li¶my ¿adnych nieprawid³owo¶ci". To tak jakbym tylko ja na
nich nie widzia³ zak³adki "us³ugi". Prosi³em w kolejnych reklamacjach
aby osoba techniczna skontaktowa³a siê ze mn± w celu zaprezentowania
problemu - zignorowali mnie. Napisali ponownie, ¿e nie ma ¿adnych
problemów. Po pó³ roku sk³adania wielu reklamacji w jednej sprawie
otrzyma³em odpowied¼, ¿e droga reklamacyjna zostaje zamkniêta i mogê
jedynie przed s±dem domagaæ siê swoich racji.

Czy faktycznie jest jaki¶ paragraf na jaki mogê siê powo³aæ? Poniek±d
us³ugami mogê zarz±dzaæ przy pomocy kodów wiêc zakres us³ug teoretycznie
nie jest ograniczony. Zreszt± to trochê dziwne bo to oznacza, ¿e
posiadacz (nie w³a¶ciciel) telefonu mo¿e sobie zmieniaæ zakres us³ug bez
mojej wiedzy. Jaka jest Wasza opinia?

Mia³em to samo. Ten têpy typ tak ma. Zmienili to w³a¶nie ok. po³owy
2010r
stosuj±c ograniczenia w obs³udze Play24 oraz ¶cinaj±c kod *111#.
Niestety te¿ przeszed³em te boje z bzdurn± wymian± korespondencji,
która mia³a fina³ jak u Ciebie - s±d :))
Mam 3 numery i jako w³a¶ciciel te¿ nie mia³em mo¿liwo¶ci
zarz±dzania np. us³ugami (brak zak³adki us³ugi). U mnie to skoñczy³o
siê tak,
¿e zawsze rozpoczyna³em nowe zg³oszenie, które (wizualnie i
redakcyjnie)
nie mia³o nic wspólnego z wa³kowan± od kilku miesiêcy spraw±.
Przy której¶ z wymian zdañ dosta³em podpowied¼ (ju¿ chyba setn±) aby
z³o¿y³
pismo: http://tinyurl.com/3a4elay upowa¿niaj±ce oczywi¶cie mnie
samego :)
Od tego momentu moje zg³oszenia to ju¿ tylko
pytania kiedy zostanie to uruchomione i o dziwo po ok. 2 miesi±cach od
wys³ania
pisma poczt± (nie przez bzdurny salon, punkt!!) dosta³em odpowied¼:
"Uprzejmie informujê, i¿ dane osoby upowa¿nionej zosta³y wprowadzone
 do naszego systemu 14 grudnia 2010 roku. Od tej chwili osoba ta mo¿e
zarz±dzaæ kontem na Play24."
I faktycznie (po pó³ roku bojów) to otworzy³o jakie¶ tajemnicze drzwi
i od tej pory mogê zarz±dzaæ
wszystkimi us³ugami (mam ju¿ zak³adki "us³ugi") na moich numerach i
mam te¿ wgl±d do billingów.
Zapomnia³em mo¿e dodaæ, ¿e te problemy by³y tylko na numerach
firmowych.
Mam te¿ 4 numery prywatne, z którymi nie by³o takich problemów.

Ircys

Data: 2011-01-09 18:33:05
Autor: Marek
W dniu 2011-01-09 17:16, Ircys pisze:
Zapomnia³em mo¿e dodaæ, ¿e te problemy by³y tylko na numerach
firmowych.
Mam te¿ 4 numery prywatne, z którymi nie by³o takich problemów.

No w³a¶nie ja równie¿ o firmowych numerach ... Zastanawiam siê czy poprzez s±d mo¿na dociekaæ naprawienia usterki. Mam spore w±tpliwo¶ci. Przypuszczalnie nie uda siê tego wygraæ...

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-01-09 22:47:21
Autor: dwr
W dniu 2011-01-09 18:33, Marek pisze:
[...]

U mnie szczê¶liwie na wszystkich numerach firmowych od pocz±tku by³o dobrze. Mo¿e to jednak nie jaka¶ masowa przypad³o¶æ.
A¿ przed chwil± sprawdzi³em :)

Data: 2011-01-09 23:00:13
Autor: GS
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta
U¿ytkownik dwr napisa³:
[...]

A¿ te¿ sprawdzi³em  - u mnie dzia³a dla 5 numerów
2 firmowych, 2 fresh i jednego play on line

pzdr
GS

Data: 2011-01-09 23:27:45
Autor: Marek
W dniu 2011-01-09 22:47, dwr pisze:
U mnie szczê¶liwie na wszystkich numerach firmowych od pocz±tku by³o
dobrze. Mo¿e to jednak nie jaka¶ masowa przypad³o¶æ.
A¿ przed chwil± sprawdzi³em :)

No bo to nie jest masowa przypad³o¶æ. To przesta³o dzia³aæ u mnie i pewnie u kogo¶ jeszcze. Je¶li u Ciebie dzia³a to znaczy, ¿e tylko z³± wol± operatora Play da siê wyt³umaczyæ niedostrzeganie usterki na moim koncie.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-01-10 05:47:23
Autor: dwr
W dniu 2011-01-09 23:27, Marek pisze:
[...]

Ale za to na numerach firmowych nie dzia³a³o przez jaki¶ czas Tele Play.
Testowe toto wiêc nie by³o jak siê upomnieæ. Zaczê³o jednak dzia³aæ.
Losowo zatem...

Data: 2011-01-09 23:04:59
Autor: lukz
[...]

Najlepszym wyrokiem bedzie przeniesienie numerow do innej sieci :) Mysle ze jak zasugerujesz Playowi takie rozwiazanie, to problem sie magicznie naprawi ;)

Data: 2011-01-09 23:25:01
Autor: Marek
W dniu 2011-01-09 23:04, lukz pisze:

Najlepszym wyrokiem bedzie przeniesienie numerow do innej sieci :) Mysle
ze jak zasugerujesz Playowi takie rozwiazanie, to problem sie magicznie
naprawi ;)

Jeden z numerów przenoszê i w uzasadnieniu w³a¶nie w/w przytoczy³em. Finansowo nie op³aca siê to - no ale trudno. Zobaczymy czy trafi do bardziej rozgarniêtego dzia³u.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-01-10 10:41:13
Autor: J.F.
Play - ci¹g dalszy absurdów obs³ugi klienta
On Sun, 09 Jan 2011 23:25:01 +0100,  Marek wrote:
[...]

Pewnie nie trafi. Przeniesienia teraz automatycznie ida, to nie ma
czasu na przekonywanie klienta. Wypowiedzenie mogloby poskutkowac :-)

J.

Data: 2011-01-10 11:45:15
Autor: tl
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta

U¿ytkownik "Marek" <brak@email.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:igdcju$tsm$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Je¶li Ci zale¿y na rozwi±zaniu Twojego problemu to opisz sprawê na forum telepolis i zwróæ siê do Play4you o pomoc.

Data: 2011-01-10 20:51:09
Autor: Marek
W dniu 2011-01-10 11:45, tl pisze:
Je¶li Ci zale¿y na rozwi±zaniu Twojego problemu to opisz sprawê na forum
telepolis

Tak zrobiê. W³a¶nie profil tam za³o¿y³em.

i zwróæ siê do Play4you o pomoc.

A jak do nich dotrzeæ? Czy adresowanie postu jest funkcj± forum telepolis?

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-01-10 22:16:08
Autor: tl
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta

U¿ytkownik "Marek" <brak@email.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:igfnvh$g76$1news.net.icm.edu.pl...

Wklej opis problemów w tym w±tku http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=42492 i dodatkowo wy¶lij pro¶bê o zaiteresowanie spraw± na PW.

Data: 2011-01-10 23:25:50
Autor: Marek
W dniu 2011-01-10 22:16, tl pisze:

Wklej opis problemów w tym w±tku
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=42492 i dodatkowo wy¶lij
pro¶bê o zaiteresowanie spraw± na PW.

Dziêkujê za pomoc. :-)

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-01-10 01:10:04
Autor: kashmiri
Play - ci±g dalszy absurdów obs³ugi klienta
Marek <brak@email.com> dared to write:
[...]

Je¶li tylko gdziekolwiek, w jakimkolwiek materiale obiecali, ¿e z poziomu jednego konta mo¿na zarz±dzaæ innymi, to jest to oferta handlowa (albo i element umowy) i S¡ ZOBOWI¡ZANI Ci to zapewniæ. Na to s± paragrafy.

Je¶li jednak jest to funkcjonalno¶æ "dobrowolnie" dorzucana przez Play, to w s±dzie nic nie wskórasz.

k.

Data: 2011-01-09 22:42:50
Autor: Marek
W dniu 2011-01-09 21:10, kashmiri pisze:

Je¶li tylko gdziekolwiek, w jakimkolwiek materiale obiecali, ¿e z poziomu jednego konta mo¿na zarz±dzaæ innymi, to jest to oferta handlowa (albo i element umowy) i S¡ ZOBOWI¡ZANI Ci to zapewniæ. Na to s± paragrafy.

W zasadzie masz racjê. Mo¿na tym tropem pój¶æ. Zerknij mo¿e tu:

http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-pomocy/play24/play24/index.html

i tu:

http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-pomocy/play24/kilka-numerow-abonament/index.html

Czy jest to funkcjonalno¶æ "dobrowolnie" dorzucona przez Play czy oferta handlowa? Czy w zwi±zku z tym mogê s±downie domagaæ siê udostêpnienia us³ugi takiej jak jest w opisach?

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-01-10 23:42:52
Autor: kashmiri
[...]

Hmmm, wygl±da jak opis dostêpnych us³ug, a wiêc oferta handlowa - najprawdopodobniej jeste¶ w stanie wykazaæ przed s±dem, ¿e decyzjê o zakupie tego ich produktu (abonamentu tel.) podj±³e¶ pod wp³ywem lektury ich strony www i celem skorzystania z opisanych tam mo¿liwo¶ci. W takim przypadku nale¿y ten tekst uznaæ za materia³ promocyjny.

k.

Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klie nta