Play cofa czas:)

Data: 2009-08-29 11:07:35
Autor: uśmiechnięta daria:D
Play cofa czas:)
W skrócie.
Zgłoszenie wyłączenia usługi 22 lipca. Po przepychankach i dwukrotnych zapewnieniach, że usługa jest wyłączona (oczywiście nie była:)) wreszcie 13 sierpnia (!!) została wyłączona.
Teraz najlepsze. Dostaję pocztą pismo (nawiasem mówiąc na adres którego używałam u POPRZEDNIEGO operatora i którego ani razu nie wymieniłam przy przejściu do Play-a więc ciekawe skąd mają?) potwierdzające wyłączenie usługi, a na kopercie data 17 LIPCA 09. Czyżby w lipcu wiedzieli, że będę wyłączała tę usługę:)? Wróżki zatrudniają czy co?
I tak na koniec co mogę zrobić w sprawie tego adresu?

Data: 2009-08-29 04:43:22
Autor: slaweks
Play cofa czas:)
On 29 Sie, 11:07, uśmiechnięta_daria:D <daria...@onet.eu> wrote:
W skrócie.
wyłączała tę usługę:)? Wróżki zatrudniają czy co?
I tak na koniec co mogę zrobić w sprawie tego adresu?

GIODO.

Data: 2009-08-29 14:31:54
Autor: Flo
Play cofa czas:)
slaweks pisze:

GIODO.

Czemu chłopaka w maliny wpuszczasz. Wyśmiali by go tylko.
Przy przenoszeniu numeru za numerem idą wszystkie dane o użytkowniku numeru w tym adres. Dodatkowo jak abonent przenosi numer podpisuję zgodę na weryfikację swoich danych (prepaidy tego nie mają).

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-08-29 09:46:27
Autor: slaweks
Play cofa czas:)
On 29 Sie, 14:31, Flo <flori...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
slaweks pisze:

> GIODO.

Czemu chłopaka w maliny wpuszczasz. Wyśmiali by go tylko.

No to oupps.

Data: 2009-08-29 18:56:48
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Play cofa czas:)
Flo wrote:
slaweks pisze:

[...]

Żade dane same nie przechodzą. Nowy operator ma tylko te, które sam uzyskał od abonenta i właśnie te dane są weryfikowane u donora przy przenoszeniu.

M.

Data: 2009-08-29 19:26:54
Autor: Flo
Play cofa czas:)
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

Żade dane same nie przechodzą. Nowy operator ma tylko te, które sam uzyskał od abonenta i właśnie te dane są weryfikowane u donora przy przenoszeniu.

No tak.
Nowy operator musi dostać dokładnie takie same dane jak te, które ma dotychczasowy operator inaczej nie przejdzie weryfikacji i z powodu błędu wniosek o zwolnienie numeru zostanie odrzucony.

Skoro numer przeniesiono to dane musiały się zgadzać, a więc zostały nowemu operatorowi podane. Nie ma innego wyjścia.

Dodatkowo użytkownik (niekoniecznie abonent) korzystając z usług wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z usługami z których korzysta. Przeniesienie numeru (o które sam wnioskował) jest usługą opierajacą się na przetwarzaniu danych osobowych i w tym przypadku ustawy nie naruszono.

Data: 2009-08-30 08:31:42
Autor: uśmiechnięta daria:D
Play cofa czas:)
Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7b73q$duv$1inews.gazeta.pl...
Czemu chłopaka w maliny wpuszczasz.
               ^^^^^^^^^ raczej nie jestem:)
Czytajcie dokładnie proszę. U poprzedniego opa miałam adres np.A. Po przejściu do Play Fresh wypełniana była karta rejestracyjna i tam podałam adres B bo A już był nieaktualny. Więc jak? Domagać się usunięcia adresu A?

Data: 2009-08-30 08:52:38
Autor: Flo
Play cofa czas:)
uśmiechnięta_daria:D pisze:

Czemu chłopaka w maliny wpuszczasz.

              ^^^^^^^^^ raczej nie jestem:)

ups  ;)

[...]

Tego zawsze można się domagać poprzez zmianę danych. W dokumentach, które poprzedni op przesłał do Play mógł, a nawet powinien się znaleźć poprzedni adres jeśli nie był zmieniony.

Przykładowo

Play wnioskuje o zwolnienie numeru należącego do:

Jan Iksiński zam. Wólka Duża 20 dos. asd 123456 PESEL 123456123435

Operator nie ma w pełni zgodnych tych danych i nie powinien zwolnić numeru bo wnioskujący posługuje się danymi

Jan Iksiński zam. Wólka Mała 50 dos. asd 123456 PESEL 123456123435

Nie zgadza się adres więc wniosek o zwolnienie do odrzucenia.

W Twoim przypadku numer zwolniono ale pewnie stary operator przesłał formularz "E-06" - zgoda na zwolnienie numeru - ze starym adresem.
Stąd Play go posiada. Trzeba było najpierw u starego opa adres zmienić.

Data: 2009-08-30 09:43:46
Autor: uśmiechnięta daria:D
Play cofa czas:)

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7d7jo$2rp$1inews.gazeta.pl...
Tego zawsze można się domagać poprzez zmianę danych.

Myślę, że szkoda zachodu. Nie jest to jak narazie "nagminna" korespondencja.
Dalej jednak uważam, że powinien Play-a obowiązywać ostatni podany przeze mnie adres na ich (Play-a) formularzu rejestracyjnym, który został podpisany przez ich pracownika.

Data: 2009-09-05 23:26:37
Autor: op23
Play cofa czas:)

[...]

Adres czego ? Właściciel numeru może chyba robić z nim co chce niezależnie od tego gdzie akurat odbiera korespondencję. Dane kontaktowe jak sama nazwa wskazuje służą do nawiązania kontaktu a nie do weryfikacji tożsamości.

Data: 2009-09-06 18:16:30
Autor: Flo
Play cofa czas:)
op23 pisze:

[...]

Ja tego nie wymyślałem. Jest, obowiązuje i trzeba się do tego stosować.

Data: 2009-09-07 21:45:50
Autor: op23
Play cofa czas:)

[...]

Ponoć udało się inaczej. To chyba nie obowiązuje i nie trzeba się do tego stosować.

Data: 2009-09-07 22:08:12
Autor: Flo
Play cofa czas:)
op23 pisze:

Ja tego nie wymyślałem. Jest, obowiązuje i trzeba się do tego stosować.

Ponoć udało się inaczej. To chyba nie obowiązuje i nie trzeba się do tego stosować.

Dane u operatora biorcy muszą być takie same jak u operatora dawcy. To jest podstawowy warunek do przeniesienia. Jeśli coś się nie zgadza to zaczynają się problemy (zazwyczaj po stronie dawcy szukającego wymówek, żeby numeru nie puścić).