Play - czy tylko mi kody USSD wysiad³y dzisia j?

Data: 2009-08-10 15:58:30
Autor: Marcin Lubojañski
Play - czy tylko mi kody USSD wysiad³y dzisia j?
Próbujê od rana, wygl±da na to ¿e ¿aden kod USSD nie dzia³a...
Lokalizacja - Opole.

Pozdrawiam
Marcin Lubojañski
tablica og³oszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozk³ad PKS Katowice
www.duzy-biust.pl - porady dla Pañ obdarzonych du¿ym biustem, recenzje
staników, jak dobraæ odpowiedni biustonosz na du¿y biust, æwiczenia na
jêdrny biust

Data: 2009-08-10 20:21:18
Autor: dizel
Play - czy tylko mi kody USSD wysiad³y dzisiaj?
On Mon, 10 Aug 2009 15:58:30 +0200, Marcin Lubojañski
<konto_tylko_do_usenetu@op.pl> wrote:

Próbujê od rana, wygl±da na to ¿e ¿aden kod USSD nie dzia³a...
Lokalizacja - Opole.

 Nie jeste¶ sam mi te¿ nie dzia³aj± czasem jaki¶ kod za³apie ale przez
wiêkszo¶æ czasu nic nie da siê sprawdziæ kodami

Data: 2009-08-10 21:14:45
Autor: qwerty
Play - czy tylko mi kody USSD wysiad³y dzisiaj?
U¿ytkownik "Marcin Lubojañski" <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:h5p927$k96$1@news.onet.pl...
Próbujê od rana, wygl±da na to ¿e ¿aden kod USSD nie dzia³a...
Lokalizacja - Opole.

Pozdrawiam
Marcin Lubojañski

W zesz³ym tygodniu sprawdza³em to na nadajnikach playa siê nie da³o - na plusie tak.

Play - czy tylko mi kody USSD wysiad³y dzisia j?